wtorek, 3 lipca 2012

101 wpis ;p (02.10.2011)


Lekcje juz zrobione xD Zostało jeszcze tylko się troszq poedukowac ... Jadłam dzis pyszny obiadek ( uwielbiam te tatusiowe obiadki ) <mniam> sa przemegasne ! A teraz ogarniam w pokoju i ogladam Szanse na sukces ;pp . Później meczyki ;p Barcy i Wisełki ;D Nie moge sie juz doczekac


Mam dla Was dzisiaj list od Pandie xD Który dostałam juz dawno temu...

Kochany Szwagrze !
Piszę do Ciebie ten list,ponieważ chcę Ci w nim wyrazic moje uczucia,które odczuwam do Ciebie, tj : miłosc,wiernosc,zaufanie,szczunek <szaczuneczek ;> Chcę , abyś wiedziała , że zawsze byłaś dla mniedobrym kompanem . Mamy wiele wspólnych wspomnień, tj. chodzenie po błocie , sledzenie Litwy czy przygody w domu ( i na schodach ) Basiewicza. Szczerze mówiac niewiele z tych wspomnien pamietam , ale przeciez Ty wiesz,że mam straszną sklerozę =) Ty za to masz swietna pamiec, dlatego zawsze lubilaś historię i chcesz byc archeologiem . Jestes wspaniałym człowiekiem o dojrzałych zainteresowaniach . masz też piekne niebieskie oczy i cudowne zlote loki.Uwielbiam Twoje dlonie i brzoskwieniową szyjkę. Jesteś bardzo miła i choc czasem masz takie dni,że w ogóle nic nie mówisz , bardzo Cię lubię taką jaka jesteś : wesoła , sympatyczna ,zakręcona i lubisz sie ze mna smiac i wyglupiac . Lubię Ci masowac stopki i siedziec z Toba na polskim . Lubie tez nawalac ludzi orzechami orzechami z okna Twwojego pokoju . Lubie dostawac od Ciebie mile wiadomości na Twitterze . Lubię spedzac z Toba czas . I lubie też pisac do Ciebie właśnie takie listy,choc powinnam sie teraz uczyc na niemca bo nic nie umiem , ale kocham tanczyc z Toba Coco Jambo i lubię też Twojego tate , ale to inna historia . Reasumując , dziekuje Ci za to,że raczyłaś przeczytac ten list i mam skryta <cichutka> nadzieje ,że odwzajemnisz moje uczucia
                                                      Z poważaniem
                                                      Twój Czubuś-Dziubuś


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz