środa, 4 lipca 2012

14 tom przeczytany !


Siemano ! xD

Witam Was w ten jakże burzliwy wieczór ... Wlasnie skonczyłam czytac 14 tom Sagii ! I powiem Wam ,że akcja tak sie rozkreciła ,że już nie moge doczekac się aż zabiore sie za kolejna czesc ♥ Jestem nią zachwycona ! Doslownie żadna inna książka mnie tak nie pochłonęła , coś cudownego !

Wglee ciesze się ,że wciagnełam do czytania kolejne osoby ! Bardzo serdecznie Was pozdrawiam Kochani , nawet IzQ , która przeczytała sama z siebie nie liczac lektur jedna jedyną książke , zaczeła czytac Sage Ahh Dumna mnie rozpiera .

Dzisiejszy dzionek jakoś w miare zleciał , rano wstałam , posżłam się wykapac , później obiad , troszq popisalam z Pawełszczakiem ... Miałam zabrac sie za lekcje ,ale tak mi sie nie chciało ,że o matkoo xD No ale chyba zabiore sie za nie wreszcie , skoncze ta historie dla kuzynki , ogarne polski , his sztuki i może ekonomie :D . A wieczorem ,kto wie może zabiore się za kolejny tom Sagii ? A może jakis film ? O ile jeszcze bede miała siły ! xD

Tak wglee to pozdrowienia dla Mojej Gruchy ,z którą dzisiaj w przykrych okolicznosciach nie mogłam się spotkac ;p Mam nadzieje ,że jutro się uda !

Anime odrabianie lekcji, kucie do bólu manga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz