wtorek, 3 lipca 2012

(15.08.2011)

Dzisiejszy dzień spedzony z Iza ;*
ktora juz w srodę wraca do domu ;(
Bylysmy sobie na jeziorku , pozniej na gofrach
i poszlysmy na Cegłe
Poznałysmy tam Kamila i Bartka z Radkowa :D
Bardzo fajni kolesie nie ma co ^^

K ; Ej co ty chcesz kurna od mojej koszulki ?
B : No jakas taka z leksza pedalska no i za mala !
K : Za malaaaa? za maaalaaa? Czy Ty w ogole wiesz jak wyglada za mala koszulka?
B : no stary mam to wlasnie przed oczami
K : Hah !
B : No co hah ? Nie mam racji dziewczyny ?
K : Eyy Dziewczyn w to nie mieszaj zalatwmy to po mesku !
B : ?
No i poszli w krzaki i wrocili po jakis 20min szczesliwi jak by im ktos ...... zrobil :D

No i pozniej odprowadziłysmy chlopakow na autobus , Iza poszla do domu
A ja poszlam po Ponia i poszlam do ParQ

( Kurde czemu ja nie mialam przy sobie aparatu ? A no tylko dlatego ,że dziadek miał go zabrac na wesele wujka i porobic fotki ) ;/


Wczorajszy meczyk zakończony remisem.
Barca <3: Valdés; Dani Álves, Mascherano, Abidal, Adriano (Piqué, m.61); Keita, Thiago (Villa, m.57), Iniesta; Alexis, Villa (Pedro, m.72), Messi.


Real Madryt: Iker Casillas; Sergio Ramos, Pepe, Carvalho, Marcelo; Xabi Alonso, Khedira (Callejón, m.57), Di María (Coentrao, m.53); Özil, Cristiano Ronaldo, Benzema (Higuaín, m.81).

Bramki:
1:0 Özil 14'
1:1 Villa 36'
1:2 Messi 45'
2:2 Xabi Alonso 54'
W środę rewanżyk na Camp Nou <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz