wtorek, 3 lipca 2012

21 ♥ ( 21.01. 2012 )


Czesc Robaczki ; ) Pawełszczaczek jak zwykle musiał cos pomieszac w tej notce poprzedniej xD Ten móÓj Ślimok obrażalski ^^ MyŚli ,że tam teraz bajeruje z kims na skypQ ,bo kazałam mu isc spac :D ,ale nie nie ja to wszystko dla jego dobra . Bo kurnaa nie je nic Dziamdziak jeden i pozniej "Znów mi krew z nosa leci" Kładzie sie spac późno i pozniej wychodzi! Anemi chcesz sie nabawic ? ... No ale dobra przejdzmy do konkretów Dzisiaj wstalam sobie po 10 popisalam z Dziubachem , który gościł dzisiaj księdza :D:D Później podążam do kuchni z radia wydobywaja sie glosy z Radia MAryja ; > ;o Tato myje naczynia ... Eee czego Ty słuchasz ? Nooo tak słucham! Tu sie chociaż prawdy dowiem :D Ehehe i tak przegadaliśmy o naszym fałszywym rzadzie itp .. Nie bede sie nakrecała :D Później posżłam do moich kochanych dziadków :) Najpierw do Henii na ciacho i herbatke z prezentami . No i dostałam kaske! xDD Już nie moge sie doczekac 26. ♥ bo bd moje książki <napalona> :D Później poszłam do Eli na kawke tam to sie zasiedzialam ^^ Rozmawialysmy o szkole wgrałam jej na komputer notatki dla Emilki i tak mi zeszlo do 19. Później Jasiu odprowadził mnie do domQ . I tak pisalam z Pawelszczaczkiem ;p . Oglądalismy sobie moje stare focie , Ewelus pogadał sb o polityce xDD tjaaa . A teraz zamierzam robic prezentacje o mojej rodzince ; )












A takie z dziadkami bo na Nich zawsze mozna liczyc ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz