wtorek, 3 lipca 2012

24.08.2011

Wczorajszy dzien jak najbardziej ok ;) Byłam sobie w bibliotece wypozyczylam Sagusie ;) Szkoda mi tylko Wisełki , która przegrała 3;1 z Apoelem ;/
Ale za to jestem dumna z Barcelonki , ktora wygrała 5;0 z Napoli


Bramki: 1:0: Fàbregas, min.26. 2:0: Keita, min.31. 3:0: Pedro, min.62. 4:0: Messi, min.66. 5:0: Messi, min.77.

FC Barcelona: Pinto; Montoya (Dos Santos, min.46), Fontás (Abidal, min.64), Piqué (Bartra, min.46), Adriano, Keita (Sergio Busquets, min.64), Thiago (Xavi, min.59), Iniesta (Sergi Roberto, min.46), Kiko Femenía (Cuenca, min.46), Cesc (Messi, min.57) i Villa (Pedro, min.46).

Napoli: De Sanctis (Rosati, min.83); Campagnaro (Grava, min.82), Cannavaro, Britos (Arónica, min.40); Maggio (Víctor Ruíz, min.78), Dzemali, Inler (Donadel, min.59, Dossena (Lucarelli, min.78); Lavezzi (Zuñiga, min.59), Hamsik (Santana, min.68); Cavani (Mascara, min.68).

Sędzia: Álvarez Izquierdo.

Żółte kartki: Lavezzi, min. 36.

Mecz z okazji 46. edycji Pucharu Gampera odbył się na Camp Nou w obecności 78 002 widzów.



Nastepny meczyk z Porto o Puchar Europy juz w piatek o 20;35 na Polsacie !

A dzisiaj jak zwykle obudzili mnie robole ;p ^^
Ahhh ale jednak lubie tych gosci ;p Zwlaszcza Mlodego i Marka ;p
Wczoraj spiewali mi ballady pod oknem i gadali o ciasnych szparach ( bez skojarzen ) ,a dzis sie wyzywali : " ch.j  zabił pająka pierd.lony ! "
No i sie rozpadało ;pp lało i była burza,a po 30min zrobilo sie tak goraco ze hejjj ! no i wyszlo sloneczko ;) .
A teraz Ewelutek delektuje sie jagodzianka i przeglada stare zdjecia ( jak bylam malym grzecznym kajtkiem ) . Moze pozniej jakies wrzuce ;p
A no i przypomniał mi sie dialog z Krzysiem
E ; Chcesz troche jagodzianki ?
K : Nooo ! , ale z czym ;o ?
E ; yyyy.... No z truskawkami wiesz ;p
K : A no to chce !

A teraz lece troszQ posprzatac ;p ( mamuska bd ze mnie dumna )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz