wtorek, 3 lipca 2012

29.08.2011

Leżę sobie z laptopkiem pisząc tą notkę i jednocześnie oglądając jakiś durny film w tv.Od 4dni napierdziela mnie brzuch , ale dziś to aż się zwijałam z bólu do tego dolaczył stan podgoraczkowy .Wiec mamuska zwineła mnie do lekarza . Pani Krysia wymacała mnie po brzuchu i skierowała na badania na jutro . Powiedziała ,że teraz nie może nic stwierdzic ,ale ze nie jest to wyrostek bo skoro boli mnie 4 dni to juz dawno by pekl . Ale moga to byc nerki , watroba ,jajniki ,pecherz ;/ . Pozniej pojechalysmy do babci , myslalam ze tam nie wytrzymam mialam 40min wykład na temat żywnosci i tego ze moge nabawic sie anemi !
Bd miała aż 8 badań na :
- Glukoze
- Alat
- Aspat
- Żelazo
- CRP
- OB
- Morfologie
- Bad. ogólne


No zobaczymy jak to bd mam nadzieje ,że to nic powaznego








Jak ja uwielbiam takie dzieciaczki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz