środa, 4 lipca 2012

8 miesięcy z Tobą ;*

Hej :) dzisiaj jestem z moją Ewelką najwspanialszą juz 8 cudownych miesięcy ♥ dziękuję Ci Skarbie za wszystko co dla mnie robiszi za to ze jesteś przy mnie i zawsze będziesz ;* dzięki Tobie jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi ;* jesteś dla mnie najważniejszą osobą na świecie, wszystko co robie, robie z myślą o Tobie ;* chce spędzać z Tobą kazdą chwilę i zeby zawsze między nami bylo tak jak jest teraz ;* naprawde bardzo Cię kocham i nigdy, nigdy nie przestane ;* kocham w Tobie wszystko, wszystko co robisz, każdy Twoj gest, każde slowo a jak mowisz ze mnie kochasz to trzęse się tak jak wczoraj przed 12 w nocy ;* moze jestem okropny i niedobry i wgle wgle ale naprawde bardzo Cię kocham i zrobie dla Ciebie wszystko ;* moja Ty ;* ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz