środa, 4 lipca 2012

Ale mnie tu dawno nie bylo


Uhuhuh :* znów zaniedbałam blogaska , no ale musicie mi wybaczyc miałam tak okropnyy tydzien w szkole , ze głowaa mała . Mam nadzieje ,że jutro nie wroce taka padnieta ! Dziś znów miałyśmy 3 organizacje robilysmy jajka swiateczne :D ,a że ja juu zrobiłam w domciu to pomagalam Gruszyy , obie dostałysmy 6 z prezetacji z która się wczoraj tyle mordowałam 5 . Możecie byc dumni ;p z towaroznawstwa dwa plusiki :) , na matmie był sprawdzian coś tma siee napisało , na niemieckim spokoo luzik , na angielskiim !! mniee choleraa jasna trafila ! Wrednyy babsztyll zrobil nam kartkowke ! na biologii mielismy powtorzenie bo szykuje sie sprawdzian ! Popierniczyloo ich z tymi kurnaa sprawdzianami zadnaiami , nauką ! Oni myslaa ze my nie mamy co robic tylko 24/24 zapierniczac przy ksiazkach ! Noo chybaa nie ! ... Dobraa koniec tego bulwersowania sie i tak moge sobie tylko pogadac 

Ahhh jutro tylko 6 lekcji , no i nie mam aż tak dużo zadane ...

420975_2763597252382_1331375013_32132487_349123999_n-1.jpg

PS. Zdj jajeczek juz wkrótce ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz