środa, 4 lipca 2012

Bajki z dzieciństwa część 1 :D


Witaam :D Postanowiłeem ze będee opisywaał mojee i Ewelki jak i zapewnee waszee ulubionee bajki z dzieciństwaa :D niee wiem jak Wy alee ja lubiee sobie tak jeszczee czaseem je sobie pooglądac :D Na początek przedstawie Wam moją ulubioną bajke "Świat według Ludwiczka" :D a o to krótki opis bajki :D 

Amerykański animowany serial telewizyjny, opowiadający o przygodach ośmiolatka Ludwika Andersona. Serial został zrealizowany na podstawie opowiadań i autentycznych historii z życia znanego komika i aktora Louie Andersona. Serial został uhonorowany nagrodą Emmy. 


Mam dla was kilkaa najlepszych tekstów i dialogow :D 

- Kiedyś latałem na lotni bez lotni. :D (Andy Anderson) 
- Kiedy byłem na wojnie, o 4 rano piłem popołudniową herbatę. ;pp  ( Andy Anderson ) 
- Kiedy miałem 5 lat, miałem własny dom i pracę. :DDD ( Andy Anderson ) 
- Ten makaron z niespodzianką,z pyszną szynką i śmietanką to jest specjał na sto dwa rondla mistrzem dziś Ora! :DD ( Johny Love ) 
-  Ludwiczek: Tato, choinka się przekrzywiła!
Andy: Postaw za telewizorem, nikt nie zauważy. Za 35 baksów powinna śpiewać i tańczyć. :DDD
I teraz mojaa ulubiona kolędaa :D 
W te święta dostałem od was w prezencie:
dwanaście robaków, jedenaście dzieciaków,
sąsiadów okropnych, dziewięć lat bezrobotnych,
osiem psów, co wyją, siedem krów, co tyją,
sześć długów do spłacenia,
pięć napraw do zrobienia,
cztery sprawy karne
i trzy sny koszmarne,
proszki od bólu głowy dwa
i tę żonę, która zawsze przy mnie wiernie trwa! 

I na konieec mojaa ulubiona piosenkaa Ludiego :D 


- Pawełszczaak :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz