wtorek, 3 lipca 2012

... ♥ Best Friend (01.07.2009)

lubie kiedy mówisz do mnie tak

, że nigdy nie skączy sie nasz wspólny świat

, że zawsze będziemy tylko my

po wszystkie nasz dni




`myslisz że jesli stoję obok ciebie

to jestem blisko ?
 - mylisz się
nawet kiedy przypadkiem mnie dotkniesz
nie stanę ci sie bliższa
w dalszym ciągu będe odległa
 nieosiągalna
bo zbliżyć się mogą tylko nieliczni
ci którym sama pozwolę



                                                                                           


  • Tkaczyk < 3móój Skarb ,moj słodki.  dzieki niemu sie uśmiecham. . Kocham mocno ; * < 3
  • Majda -nie wiem jak ona to robi , wie co czuje . < 3 potrafi pocieszyć. wszystko rouzmie  !
  • Pati - bo ona jest ze mną zawsze . ; * i ja ja kocham . ; * słońce mojaaa  niuniaa. ; *
                           

                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz