środa, 4 lipca 2012

Niedzielny ból brzucha


Witam Was Skrzaty Wy moje ♥

Wczoraj byłam tak padnieta ,że nie miałam już siły nawet tu zajrzec ... Wiec dziś jeszcze nadrobie i już wszystko ładnie bede systematycznie dodawac .

W Niedziele wybrałysmy sie  z Gruszą do Kościoła ! <ahahaha> Myślałam ,że pierdylne na kazaniu . Księża są naszymi pasterzami ! A my OWCAMI <błahahaha> No chyba ,go coś piecze kurna ! Pierdzielą bzdury , wyzyskują z naiwnych staruszków ostatnie pieniądze , na budowe hmm 4 kościoła <lol2> Nie wiem po co no ale ok . I tak już ,go buduja chyba z 3 lata ,a efektów nie widac , tylko ogrodzone pole . Aż kurna mnie czasem korci ,żeby się zapytac *Czarnych Rycerzy* dlaczego Kościół przyjal tylko 4 Ewangelie ,a nie wszyskie . Bo coo , bo wybrali takie które dla nich są najbardziej wygodne . ZAKŁAMANI SĄ JAK NIE WIEM ! . Na temat Kościoła moglabym poruszyc wiele tematów , ale nie bede sie tu rozpisywała . ; p

Już pod koniec mszy rozbolał mnie brzuch , myślałam ,że tam zemdleje , bylo tak duszno ! I kurna popsuło Nam to Nasze plany z Gruchą , bo później to już przespałam do południa .

ksiądz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz