wtorek, 3 lipca 2012

;) (08.10.2011)


Czesc Sloneczka ;* Nareszcie mam czas dla siebie xD i na napisanie zaległych notek ;) Nie chce mi sie opisywac kazdego dnia wiec cały mój tydzien opisze Wam w jednej notce . Tydzien ogólnie zleciał mi zarabiscie w szkole same lajty na sprawdzianie z ekonomii napisałam wszystko ; ) We wtorek na kilku lekcjach siedzielismy sobie i gadalismy bo polowy klasy nie bylo bo pomagali przy wystrojeniu szkoły xD Na PO wspominałam z Jadzka smieszne sytuacje zwiazane z Ola <lol2> Płakalam ze smiechu ; ) Na historii pomagalismy Pani przy mapach dostaniemy za to +  ... W srode mialam 8 lekcji ale tez jakos szybko zleciało na w-f w czwórke odlaczylysmy sie i poszlysmy grac z chlopakami z innej klasy w siate ;D ahaha " Chlopcze Dawidzie " Na rysunku dostałam -5 za szkicownik . W czwartek tez 8lekcji jakos sie tak dluzyl Nam ten dzien ale na dwóch organizacjach siedziałysmy w bibliotece :D No a w piatek ogladalismy na dwóch polakach "Quo vadis" , na w-f'ie bylismy na auli na próbie ;D Balet chłopaków Wymiata ! No i ksiadz odpuscił sobie kartkowke z religii :D Bd w poniedziałek ^^ Lekcje mam juz zrobione jeszcze jutro sie tylko poucze . Dzisiaj bylam we Wrocku na zakupach : ) Kupiłam sobie koszulke i koszule w H&M xD Botki , zakolanówki i rajtki xD Chcialam jeszcze spodnie i plaszczyk ale wszystko co mi sie podobało było na mnie za duże ;( Mowi sie trudno kupi sie innym razem xDD Zjedlismy tam tez pyszniasty obiad i megasne lodzisze <mniam> Zakochałam sie w bluzie kolesia z Empiku <3  No i gapił sie na mnie Angol ale o nim to juz nie bd wspominala :D:D  A jutro widze sie z Grucha <3 to moze bd jakies fotencje w nowych ciuszkach to sie Wam pochwale xD


Piosenka z dedykacja dla  Pawełka i Gruchy ♥
Jak Madzia twierdzi koncowka najlepsza ! xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz