wtorek, 3 lipca 2012

; ) ( 31.01.2012 )


Wstałam dziś o 7 , ruchem jednostajnie opoznionym wybrałam się do łazienki tak już zostałam jakieś 40min na ogarnięciu sie i prostowaniu włosów . Wyszykowała się i ruszyła na przystanek xD Tam czekajac na Jadzkę poznalam Tomka ; ) *MisiaczQ mój Kochany nie badz zazdrosny ,bo Tylko Cb ♥ * Później pojechalyśmy do DDZ na te zajęcia z organizacji .Ahaha nie ma to jak jechac z Sarą autobusem xDD . Później na miejscu szukałysmy budynku nr 19 xD Okazało się ze był przed nami na drugiej stronie ulicy ; ) . Odwiedziłysmy z grupą Gminne Centrum Informacji , a że było Nas tylko szesc osob , podizeliliśmy się na 2 grupy po trzy osoby . Ja byłam z Jadzka i Dagmarą w drugiej była Emilka i zakochańce xD a Pani Elwira poszla na pocztę ; ) . Nam na początku jedna z Pań opowiedziała jak uzyskuje się fundusze okazało sie wglee ze to tylko do 2013 roku to dupkaa bladaa nawet Wam powiem ze z krostkami xDD Później oglądałysmy film o Marku , który chiał załozyc firme : ) Następnie przeslismy do drugiej Pani prowadzacej spotkanie ona rozdala nam kilka ulotek ze stronami pracy , ulotki z przykladmai jak sie pisze list motywacyjny i Cv , popracowalismy troszq przy komputerach . A na koniec dostałyśmy książkę tzn poradnik turystyczny ; ) .Do domu odwiozła mnie Pani Elwira wiec nie musialam się tłuc autobusem ; ) Przyszłam wyszłam z Poniem ,zjadłam obiadzisz wspólnie z rodzicami ; ) <ahhh> placuszek po wegierskuu to co EweluŚ lubi . Później już takie leniuchowanie nic mi się nie chcialo ^^ Poszłam z tata do Biedry , popisałam z Panią Lucynką eski * MamuŚką Pawełszczaka*I tak przed 20 wziełam się za konczenie notatek z historii ; p Całe średniowiecze przerobione ; ) Aaa i oglądąłam 12 prac Asterixa xD ... No i tak mi jakoś zleciało . Jutro mam ostatni dzień zajec ,ale zastanawiam się czy nie chodzic jeszcze razem z Sarą , ale w Środe ide na 100% bo idziemy na kolejne spotkanie ,a ja lubie łączyc teorie z praktyką ^^ . Może bedzie tak ciekawie jak dziś ? ;p Zobacyzmy w środę ; )




Takie z wieczorka ; p EweluŚ pisze historie , i moje nowe nabytki ; ) Musze sie zabrac za czytanie tych książek  w końcu , bo jeszcze musze przeczytac te od Gruszy ...
Dobranoc ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz