wtorek, 3 lipca 2012

:** (22.10.2011)


Uhuhuhuh xDDD Ale ze mnie leń ! Tyle Wam mam do powiedzenia ,ale nawet nie chce mi sie pisac 
A wiec chciałam Wam wszystkim jeszcze raz podziekowac ,za zyczenia urodzinowe...Jubileusz wypadł super xDD Brawo Jadzka ! . W szkole nic ciekawego (no oprócz jazd na biologii , jaka ta baba jest poryta  "Wyjdz na srodek i zrób 10 przysiadów " Wczoraj Eweluś była na dworQ z Grucha , Arletą no i po drodze zachaczyłyśmy Jadzke to ja odprowadziłysmy , pogawedziłysmy , doznałam szoku , ale tu nie bede o tym pisac ^^ Wtajemniczeni wiedza o co biega O___o Odrobiła ładnie lekcje i poszła spac. A dzisiaj wstała wczesniutko , posprzatała , zjadła obiadek , pozniej ogladałam film z rodzicami ( kurnaa znów zanim mój kochany tatus cos wybrał minęła godzina ) W polowie filmu zasnełam  z mamuska :D Wstałam o 19 , zjadłam kolacjona obejrzelismy Postaw na milion i pogralismy na necie w Milionerów , 1 z 10 i Kolo fortuny xDDD 
A jutro będę miała bardzo aktywny dzien <mmm> Wstane pojde sie wykapac , pozniej z Grucha do Koscioła , obiad u babci Eli , Teatr ^^  Edu (religia , matma geo , fiza ,polski )

Taaa ja wiem ,że dawno nie dodawała fotek ,ale nie mam czasu ^^ Ale mam dla Was filmik ;p



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz