środa, 4 lipca 2012

ahahaa ;d


Witam ;d oj ta moja Ewelka ;d ;* ♥♥ jak ja Cie kurna kocham ;d to oohohoh ;** dzisiejszy dzionek jak najbardziej udany ;d wstalismy troche pogadulcowalismy i poskajpowalismy ;d i sie posmialismy xD hehhehe ;d o matko te teksty ;d " bo Ci szynka spadnie " ahahhahaha ;d pozniej jakos tak nie wiem o ktorej ja poszedłem na orlik a Eweluś z Gruszą i dziadkiem Jasiem ruszyli na przejażdzke rowerową ;d tlyko kurna nie bedzie zdjatek bo nie dojechali tam gdzie chcieli ;p łee ;p wrocilismy do domku znowu skajpowalismy ;d ajj ;d duzo by tu opisywac tych wszystkich tekstow ;d ale jakby ktos to przeczytał to o matko ;d ahahahha ;d kurna szkoda ze nie umiem pisac takich notek jak Ewelka ;p no ale jakos chyba mi sie udało strascic dzisiejszy dzionek ;d a i jeszcze wlasnie ! jutro Zonka moja zalicza chemie i sie teraz uczy ! 3mamy kciuki WSZYSCY BO JAK NIE DOSTANIE 3 TO SIE DO MNIE NIE ODEZWIE ! WIEC KURNA 3MAMY ! ;D  ( i tak dostanie 3 jak nie wyzej ) ;p umyła się i myslę ze teraz hmm ;d lezy w lozeczku i mysli o swoim księciu na białym koniu ze bajki ;d ( czytaj o mnie ) :DD i wlasnie tą notke pisze pod wpływem szantazu ;d bo jak bym nie napisał to bym musiał spac sam ! ale i tak wiem ze mogłbym z nią spac ;d ja Cię Skarbie znam ;* no to wszystkim zycze dobrej nocki i takie tam ;d jutro cos doda wiec bedzie co czytac ;d pozdrawiam wszystkich i Ewelkę w szczegolnosci ;*  I KURNA NIE ZAPOMNIJ ! ;P Ty wiesz o czym ;p 

Kocham Cię bardzo ;*


chyba mnie nie zabije ;d Myszka moja ;* 

- Pawełszczak ;d 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz