środa, 4 lipca 2012

Co jest ze mną grane ? !


Emmm Siemano! <ziewa>

Kurna poswiecam się dla Was ! Chociaż już jedna noga jestem w łóżku ...
Dzisiaj tzn wczoraj , mój poranek nie zaczal sie ciekawie , obudziłam się z cholernym bólem brzucha  ale to od stresu . Byłam dziś na 10 napisac spr z chemii , wglee kurna czekalyśmy na Wentyla 50min ! ;/ Ja nie wiem co ona kurna se w kulki leci czy co ; >> Były 4 zadania , a za trzy zadania jest 2 <lol2> Co to wglee za pkt z kosmosu ; o . No ale wiem ,że dwa zadania na bank mam dobrze ... Dobraa wglee nie pisze juz o tej chemii ! Bo mnie zaraz coś trafii

Później wróciłam , pogadałam z Mordeczką moją ♥ <nioch_nioch> Ogarnełam pokój *chociaz teraz jest tu tyle książek ,że idzie sie przewrócic* Zabralam się za lekcje Wyobrazcie sobie ,że z moich lekcji zrobiłam tylko historie i angielski . Masakraa jakas . Miałam takie zawiechy dzisiaj ,chyba z godzine siedziałam , wzielam sluchawki : nucee wglee jakies piosenki ,których nie znam , pozniej szlam do kuch wlazlam w dzwi , moje czoło na tym ucierpialo ! Jakaś zamyślona jestem .

A i kurnaa moja waga szaleje ! ; o Staje se dzisiaj kurna na kozaku pacze pacze 44,8 no elegansio ... 2 godziny później pacze pacze 45,7 . I wyobrazcie sobie ,że z waga wszystko ok bo mamuska sie wazyła i ma cąły czas taka jak miała . Wiec ja kurna nie wiem ! Mam nadzieje ,że to sie szybko ogarnie .

Pawełszczak nie mial później netaa ,a ja biedna musiałam siedziec bez niego : ( Nie lubie tak ! Wzielam się za zadania z historii dla kuzynki ! 4str A4 moim pismem , spoko spoko . Chciałam powiedziec ,że palce mi do dupy wchodza ... ale po dłuzszym zastanowieniu sie stwierdzilam ,ze to jednak nogi wchodza do dupy ... dobraa wglee co ja tu z dupami wyskakuje !

Wrrrr !!! Weźcie mnie trzymciee , bo sasiadka urzadza sobie wiejskie disco co za muzyka to ja pierdylam ... A Dziubasek dziś marudził ,że teściowa głośno słucha ... Jak byś był tu teraz ze mna to bys psychicnzie nie wytrzymał . Tak wlasnie ! Oczekuje od Was współczucia ; (

Wglee ta notka nie ma sensu !

Jestem spiaca

Nie ogarniam

Muszee przedostac sie jeszcze do łóżka

To bedzie cieżkie

A wiec do później

I wybaczcie ,że tak cholernie

MARUDZE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz