środa, 4 lipca 2012

...


Czesc ;*

teskniliscie troszq za mna ? ;> , bo ja za Wami bardzo ♥ przepraszam za 6dni nieobecnosci ale jak sami wiecie szkoła , obowiązki w domu ...

Przez ten tydzień nic ciekawego sie nie wydarzyło.W szkole całkiem dobrze , dużo lekcji Nam przepadlo, bo nauczyciele byli na maturach. W piątek nawet mielismy na 11 , uwielbiam takie dni . Wpadło też pare piateczek . Ale nie obyło się oczywiscie bez  niezapowiedzianych kartkówek tu mowie o chemii ; / I sprawdzianów z polskiego mam nadzieje poszedł ,dobrze no ale matma ? Hmm to sie okarze . Od kilku dni bolą mnie oczka :( i sama nie wiem od czego ... mam nadzieje ,że szybko mi przejdzie ,bo wieczory przy lekcjach sa koszmarne.

Dziś świętujemy urodzinki mojej mamuski , zaraz maja wpasc dziadkowie . Mhhm beda pierniczki ! <mniam> Nie mam ochoty nic pisac ; ( , może zajrze tu jeszcze później





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz