środa, 4 lipca 2012

Burza i wieczorek z Pat ♥


Wieczorek spedziłam z Patyśką moja Kochaną ♥ Gadałyśmy na sky  pierwszy raz , bo namówiłam ja zeby założyła wreszcie !

Ahaha poopowiadałyśmy sobie wszystko , powspominałyśmy . Jak kiedyś jeszcze tu mieszkała , jak łaziłyśmy po jej osiedlu , śpiewałyśmy durnowate piosenki , Wbiłysmy do EKO z Bąblem i pobiliśmy jajca ale Bartuś za wszystko ładnie zapłacił .. Jak chodzilismy na jeziorko całą ekipką , śpiewałyśmy z Krzysiem Ty jedna na milion ♥ , Na działe u Babla : Rura , Połowka Krzysia , Tulipany <lol2> I hahaha te moje zjawy BARANY ! o żesz kurna to były czasy . ALBO Jak mnie chceli zesfatac z DAMIANEM <wrr> Nie dałam się . Jak z Krzysiem wyczailismy goscia podobnego do Czubaki z GW i poszlismy po autograf <ahahah>. Herbatka u Krzysia i jego fartuszek :D , Granie w noge na siódemce xD Ahhh ... Mogłybyśmy tak wspominac do rana .

Poopowiadała mi o Maxiu *czyt. synku* uwielbiam tego malucha ♥ wczoraj wieczorem się przebudził to troszq z nim pogawedzilam . A jaki z niego przystojniak <mmm>

Tak wglee to ustaliłyśmy z Pati ,że nasze dzieciackzi sie ozenia <lol2> i bd jedna wielka rodzina . Nie noo nic na siłe xD Ale fajnie by było . Grucha bd chrzestną czyli też bd bardzo blisko Naszej rodzinki wiec wszystko ładnie pieknie . A jak już mowa o Magdalenie ! KURNAAA LENIUCHU JA SIE PYTAM GDZIE SA NOTKI O GANGACH ! ; >

Wieczorem zebralo sie na burze ; / Mój Pondzas , lezal caly czas kolo mnie , pozniej polozyl sie pod biurkiem . Biedactwo moje ♥ .



Takie tam z podlogi ;p

Ps. Patus dziekuje za udany wieczor ♥ A Cb Moj GnojQ Obrazalski Kocham ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz