wtorek, 17 lipca 2012

Chorwacja - Makarska

Jak już wiecie, bądź też nie za tydzień we wtorek wyruszam z rodzicami do Chorwacji. W poniedziałek wieczorem zapewne będę się pakowała - mam nadzieję że niczego nie zapomnę. Zamierzam też przyszykowac sobie listę rzeczy, które mam zabrac xD. Jadę z rodzicami, co prawda to nie to samo co jakiś obóz czy kolonia - na który miałam wybrac się z Gruszą i Pawełszczakiem. Plany się trochę pokrzyżowały ale jestem pewna, że jeszcze razem się wybierzemy . W ogóle za rok zamierzamy jechac na Ukrainę - ale to jeszcze sporo czasu wiec nie zamierzam o tym na razie wspominac... Pragnę już wskoczyć do morza, albo już przynajmniej zwiedzać miasto. Teraz postaram Wam się przyblizyc mój pobyt - rodzice mówili, żebym wydrukowała różne mapki i ciekawostki gdzie co i jak można zwiedzic
 
Oczywiście o Was nie zapomniałam i przyszykowałam notki automatyczne - ale i tak mam taką cichą nadzieje, że będę miała tam internet i podzielę się wrażeniami na bieżąco


  Makarska to miejscowość leżąca w Chorwacji, u podnóża gór Biokovo, pomiędzy Splitem a Dubrownikiem. Obecnie stanowi jedną z najbardziej popularnych miejscowości w tym regionie. Turyści chętnie wybierają Makarską, ponieważ posiada specyficzny wakacyjny klimat. Makarska znana jest również ze swoich długich plaż, atrakcji dla całej rodziny, a także bogatej oferty sportów wodnych.

Tak przebiegała będzie Nasza podróż :

 Dzień 1: Wyjazd z Polski zgodnie z rozkładem jazdy autokarów. Przejazd przez Czechy, Austrię i Słowenię lub Słowację i Węgry.

Dzień 2: Przyjazd do Makarskiej, zakwaterowanie w apartamentach. Spotkanie organizacyjne z rezydentem.


Dzień 3-10: Pobyt - czas na relaks i kąpiele w morzu. Możliwość skorzystania z atrakcyjnych wycieczek lokalnych.


Dzień 11: Wykwaterowanie w godzinach rannych, czas wolny, wyjazd do Polski.


Dzień 12: Przyjazd do Polski. 

Planujemy też wykupic kilka wycieczek fakultatywnych : Ale o tym dowiecie się już później

 
 http://www.adrialin.pl/pics/makarska/makarska_05.jpg
 http://www.adrialin.pl/pics/makarska/makarska_09.jpg 
Od Kasi, którą poznałam w Czarnogórze dowiedziałam się już kilku ciekawostek na temat Makarskiej - ona niedawno wróciła mówiła że pogoda piękna.Nałażę się dużo więcej niż w Budvie co bardzo mnie cieszy

A może ktoś z Was już tam był ?
Znacie jakieś miejsca warte zwiedzenia ;>

Czekam Na Wasze komentarze :)

16 komentarzy:

  1. byłam 3 lata temu na obozie i polecam Chorwację ;) jest piękna ;) ja byłam na rejsie statkiem z wycieczek fakultatywnych. można było skakac ze statku do morza i się kąpać, jedliśmy ryby na obiad i rzucalismy resztki latającym mewą, zwiedzalismy jakies miasteczko a na koniec popłyneliśmy na plażę, z której widac stromy zjazd slalomem (drogę, ktorą jadą samochody itd), sama wczesniej nią jechałam, wygląda to przerażająco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super miejsce byłem z moją dziewczyną dwa razy i cały czas mamy zamiar tam wrócić, te plaże , dyskoteki , rejsy , nurkowanie po prostu niesamowicie. Na prawdę nie pożałujesz. Polecam Ci też parę zabytków takich jak Kaćićev Trg,musisz popytać tubylców. Możesz także wybrać się na wycieczkę górską ale to już jest czasochłonne ale wrażenia niesamowite :). Czekam na zdjęcia z Twojego pobytu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedawno wróciłam z zagranicznych wakacji. Byłam we Włoszech , ale chętnie wybrałabym się jeszcze ras. :D

    Zapraszam na nową notkę.!
    nibylandia-monsterblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Ja też już się nie mogę doczekać, aż wskoczę do morza, ale muszę jeszcze trochę poczekać.
    Życzę miłej zabawy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.eingharp-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tam, a dokładnie w miejscowoąści oddalonej o 5 km- Baska Voda! Boskie widoki, boskie tereny! :))) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym pojechać na Chorwację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym tam pojechać:) pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  8. jej .. magiczne miejsce :O
    fajny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam jechać na kolonie z koleżanką w tym roku i nie wypaliło i jestem w podobnej sytuacji jak Ty , tylko , że ja jadę do Bułgarii :)
    Miałam jechać do Chorwacji, ale to następnym razem :D
    Na pewno wyjazd będzie udany ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to udanego wyjazdu! też jadę do Chorwacji^^

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam tam przez chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych wakacji!
    Zrob duzo fotek

    OdpowiedzUsuń
  13. udanego wyjazdu i miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale zazdroszcze ;)
    Milego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  15. zozol. ale piękne

    OdpowiedzUsuń