wtorek, 3 lipca 2012

Ciągle pada (19.08.2011)

Ale sie rozpadało , masakra . Siedze dzisiaj cały czas w domu ;p
Rozmawiałam z Dawciem ( qzynem ) na sky i tak sobie wspominalismy stare dobre czasy :D
" Łojotok" , " Roztocza" , " Jozin z Bazin crazy crazy froog" " Dawidkuuuu" " Jadzia wolne tepo "
Filmiki , wypady z Madzią  i wgleee ...
Albo jak spaliśmy wieczorem i czuje cos mam na plecach przechylam sie na drugi bok i nagle łuppp Dawid na podłodze <hahaha>
I podał mi linka do Henka Portiera i Insygnii Smierci 2 ^^,zebym sobie oblukala pozniej.

Tak i właśnie skonczylam go ogladac ;D
Szkoda,że to juz ostatnia czesc , co prawda jakosc nie powalila na kolana ,bo wersja kinowa ale i tak mega sie ogladało.
No i tak myśle "Snape zrobil Pottera...czyli cala sage szlag trafia powinnobyc...Harry Snape i kamien filozoficzny" ;))
A no i teskniem za Zgredziem ;(








Ahh i naszlo  mnie teraz na wspomnienia z dziecinstwa ;p  kiedy byłam mlodsza i mieszkalismy  jeszcze z dziadkami i Dawcio spał u Nas przez całe wakacje.
Mialeś wtedy z 5 latek, pamietasz jak po raz pierwszy wlaczylam Ci Harrego ? ;>
Pozniej ogladalismy go juz w kółko , wyszly wtedy dopiero 3 pierwsze czesci ;)
Znalismy je na pamiec , bawilismy sie w czarodziejow , gralismy na kompie ( ahhh najlepsze bylo zbieranie fasolek) Specjalnie dla Cb zalozylam o nim bloga ;D
Teraz kiedy juz jest starszy dalej go uwielbia ;)
i zawsze kiedy przyjezdza nie obejdzie sie bez obejrzenia Harrego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz