środa, 4 lipca 2012

Clannad :D


Dobry wieczoor :d Dzisiaj razem z Ewelką ♥ zacząłem oglądać pewną anime :D na początku myślałem, ze mi sie nie spodoba ale po obejrzeniu kilku odcinkow musze powiedziec, ze to kurna naprawdee wciąga :D Sajgoneczkaa moja widziała już pierwszą serie wiec teraz czeka na mnie az ja obejrze a potem juz razem będziemy sobie oglądali drugą :) aktualnie jestem na 9 odcinku i chybaa jeszcze dzisiaj trochee obejrze :D przedstawiam Wam krotką recenzję :)

Głównym bohaterem „Clannada” jest Tomoya Okazaki – uczeń liceum, który wiecznie spóźnia się do szkoły i opuszcza lekcje, co powoduje, iż ma niezbyt pozytywną opinię. Tomoya nie jest jednak żadnym łobuzem – to całkiem miły gość, który tylko czasami robi sobie żarty z koleżeństwa oraz rzuca pod ich adresem kąśliwe uwagi, a trzeba wiedzieć, że potrafi być szczery do bólu. Sam nie ma szczególnych powodów do radości z życia. Całą jego rodzinę stanowi wiecznie pijany ojciec, który zwraca się do chłopca jak do obcej osoby, przez co Tomoya rzadko przebywa w domu.
Pewnego dnia w drodze do szkoły poznaje uczennicę, której nigdy wcześniej nie widział. To Nagisa Furukawa, od której dowiaduje się, że długo chorowała i musi powtarzać rok. Najbardziej jednak dokucza jej fakt, iż wszyscy z jej klasy ukończyli już szkołę, a kółko teatralne, do którego chciała wstąpić, zakończyło działalność. Dziewczyna jest nieśmiała, brak jej pewności siebie, ale ma na oku sztukę, którą chciałaby wystawić. Tomoya nakłania ją, aby sama założyła kółko i obiecuje jej pomóc.  





Tutaj jeszcze strona na której możecie obejrzeć wszystkie odcinki :) 

Maam dla Was jeszczee opening "Clannada", który bardzo sie podoba Ewelutcee ♥ :**


- Pawełszczaak :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz