sobota, 21 lipca 2012

Co za net ...

Wczoraj od rana trochę popisaliśmy na gadu, później zaczęliśmy skypować ;p Ewelka moja ♥ przerabiała zdjęcia ;p

Zjadła obiadek, porozmawialiśmy na różne tematy ;p i wzięła się za dodawanie notek ;p później .. nie miałem internetu :( ale miałem chociaż na telefonie to mogłem pisać ;* jakoś o 16 się ogarnęło i znowu skypek, Ewelka poszła się umyc i ruszyła po mamuśke ;p no i kurna.. net padł na dobre.. nie miałem ani na telefonie ani na kompie ;(( jak on mnie denerwuje to o matko !

Dobrze, że już rano było wszystko ok to sobie popisaliśmy ;p Żonka moja zjadła śniadanie, i wzięła się za sprzątanie i wybieranie ciuszków na wyjazd ;* to już tylko 2 dni :(

Niedawno skończyła i teraz przerabia zdjęcia i dodaje kolejne notki ;*

Kocham Cię ♥


Cudowna ♥

Kolejny hit :d 


- Pawełszczak

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcie. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.eingharp-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko song ;)

    Jesteśmy tu pierwszy raz,fajnie tu u cb. ;] Obserwujesz nasz blog - my obserwujemy twój ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem z pingera zozol. śliczne zdjątko

    OdpowiedzUsuń