wtorek, 3 lipca 2012

Czarnogóra cd (16.08.2011)

29-30 Pokój
Po tej cholernej wycieczce leżałam 2 dni w pokoju ; /
Nie moglam patrzec na jedzenie , pic ,spac po prostu masakra
A w Budvie 29 miał koncert David Guetta bilety byly tylko za 30 E
Chciałam isc no ale niestety ^^ i tak wszystko slyszałam z balkonu , bo scena była blisko naszej Willi

A teraz kilka fotek z balkonu i tarasu :




31-01 - ( Miasto , zakupy , plaża)
W Niedziele poszłyśmy na plaże Mogren :D
moim zdniem to była njlepsza plaza ze wszystkich ( tylko strasznie duzo wiary)
Poplywalysmy , poopalałyśmy się
I tam wlasnie zdarzyła sie akcja z japonkami xDD ( o ktorej wiekszosc z Was juz słyszała )






Po Tym naszym opalaniu chodziłam pozniej z plastrem na policzQ ;D
Wieczorkiem jak zawsze wybrałyśmy sie na miasto ;)
Kupiłyśmy pamiątki ^^
Ja sobie wtedy kupiłam recznik Barcy <33 i zegarek
Budva to jedno z najbardziej rozrywkowych miast w Czarnogórze
Dyskoteka na dyskoece
Laski na stołach , rórach xD
I wtedy tez spotkalam kolesia podobnego do Miku ( MadzQ wiesz o co kaman ) xDD








Mmmm te arbuzy były przepszyszne <3
02.07 Ostatni dzien w Budvie ( wyjazd)
Poszłyśmy ostatni raz na plaze
Ale tak sie rozpadało ze schowałysmy sie na ławce pod drzewem
siedziała obok nas taka zajbista rodzinka 2 dziadkow babcia i wnuczek
haha maly tak sie zaczal popisywac ze brechtalysmy z niego rowno ;D
Ale i tak nic nie zastapi " Babuszka taka ribaaa była takaa"

Każdy z nas miał do dyspozycji pokoj nr 6 i taras
To jak wrocilysmy do Wilii to poszlysmy do pokoju
Byla tam Pani Jola z Ola :D
I tak sie zgadalysmy , opowiadaysmy o wyjazdach i wglee
Pozniej poszlysmy razem na kolacj
No i w ostatni dzien dopiero poznalam Ole ;( a pozniej na tarasie jeszcze Kasie
O 19 wyjechaliśmy z Budvy
W domu byłam o 23 w środe ;D



Ogólnie :
- piekna pogoda
- megasni ludzie
- extra widoczki
- jedzenie ( takie sobie)
- pokoj zajebisty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz