środa, 4 lipca 2012

Czwartek ;*


Dzisiejszy dzien bardzo udany ;d  zaczne od tego co pamiętam ;d na towaroznastwie Ewelce wystawiali oceny ma oczywiscie piatke ;d pozniej byla w biblii ;d potem troche na matmie i pani pedagok spytała się jaka ma srednią i czy bedzie miała pasek ;d to Ewelka odpowiedziała ze w tym roku raczej nie <hyhy> ;p i tam jeszcze mowiła ze slyszała od nauczycieli ze ma bardzo dobre oceny ;p ( musiała sie pomylić ;pp ) Żonka moja sie zawstydziochała ;d hehe ;d i kurna za rok bedzie sie uczyła jeszcze wiecej niz w tym !! nie pozwole kurna ;p wagary, nie odrabianie lekcji, nie uczenie się ;d zdemoralizuje Cie xD pozniej znow poszla do bilioteki ;d i tak po 4 lekcji poszly na spotkanie a z kim to opowie Wam sama w nastepnej notce ;p na angliku wystawiali oceny i Ewelka nie ma 1 tylko tym razem ma 3 ;p w koncu nie 5 albo 4 ;pp pochwaliła oczywiścię Skarbka mojego, Grusze i kilka innych ze niby są grzeczne xD ahahaa ;d na pewno Skarbie wieczorkiem jestes grzeczna ;p ;** ale cii ;p pozniej bio tez wystawiala oceny i ma czworeczke ;p opowiedziała ze jedzie do Chorwacji ;d

Wrociła do domu, popisaliśmy pozniej poszla z Gruszą na pocztę i kupiła sobie doładowanei zeby pisac ze mną eski w szkole ;** mmm for me ;** zjadła loda o smaku karmelowo cos tam i smietankowo xD a i jeszcze uhuhuh zmokły xD bo lałoo jak nie wiem i szly pod parasolem ;d pozniej zamowila pizze i dziady znow biora za dostawe <lol2> ;d potem film z rodzicami ale tytułu Wam nie zdradze ;p a i jeszcze na tym spacerku z Gruszą spotkały Arlete kolezanke z podstawowki albo gim ;d ( ;O )

Obejrzeliśmy pocztowki, bo Ewelka moja najukochansza bedzie wysylala list ;p ;** do mnie oczywiscie ;p a no i mam nadzieje na hmm ;d romantyczny i erotyczny wieczorek xD Moja Ty ;*

Kocham Cię Wstydzioszku ♥ ;**


Mam dla Was jeszcze zdjątko Ewelki ;p miałem Wam nie pokazywac bo to tylko dla mnie no ale ;p nie będe taki :D 


- Pawełszczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz