piątek, 13 lipca 2012

Czwartek ;)

Witajcie ;) dzisiejszy dzień można zaliczyć do udanych, i postaram się Wam go jakoś opisać ;) 

Po bardzo miło spędzonej nocce ;*, wstaliśmy z Ewelką jakoś przed 11 ;p trochę Śpioszki z Nas :d, popisaliśmy sobie jak ma wyglądać Nasz blog i o takich różnych ;d ścieliliśmy przy rytmach muzyki <lol2> mmm mmm, nanana, jee, pupupu ;p poszliśmy się umyć, buzię, rączki i jeszcze parę innych rzeczy :pp, jak już wszystko było ładnie zrobione Ewelka wyruszyła z Poniem na spacerek ;d

 Jak wróciła to zjadła obiadek, kotlety z piersi, ziemniaczki i suroweczke <mniam> ja nie będę wspominał o moich obiadach no ale dlaczego to Ewelka moja wie ;p i teraz właśnie mieliśmy zacząć skypować ale jeszcze przed Wariatka moja poszła " nad wodę " ;d <ahahaha> mówiłem, że tam są najlepsze pomysły ;d a więc tak, wymyśliła, że wybudowałaby kapsułę powietrzną z pilotem, a pod gruntem ( profesjonalnie :d ) są parkingi tych kapsuł ;dd naciskasz na guziku " otwórz " i się ten parking otwiera, potem wpisujesz lokalizacjęę, przylatuje po Ciebie, a Ty wsiadasz i sterujesz ;d i jeszcze ;p bo to było przezroczyste ;p a Ewelka <fachowiec> brałaby za przyciemnienie szyb 250 zł <lol2> ahaha ;d a jej kapsuła miałaby 4 siedzenia, dla kierowcy i dla gości, telewizor laptop wysuwany ze stolika i serwowane pierogi ;pp normalnie raj :d  Ewel na inżyniera ! ;d 

Na skypku już zaczęliśmy ogarniać bloga, dodawać nagłówki, tło i takie tam ;d wglee chcielibyśmy gorąco pozdrowić wszystkich Rosjan ;d Ewelce się nie chciało dodać notki, napisałem " ruskie czekają " i od razu się zgodziła <lol2>  zapomniałem, że jeszcze przed malowała z tatą ten Nasz nagłówek ;p Ewelka później zjadła kolacyjke, wysłałem jej niespodziankę :d  była z tatą w sklepie po różne batoniki, czipsy, kamyczki ;d ale zdarzył się dzisiaj cud w Bielawie ;d Ewelka nie miała ochoty na słodkie ;p no alee ;p czipsy zjadła ;d później dowiedziałem się jednej rzeczy ! kurna ! Bruce Lee nie żyje ?! serio nie wiedziałem ;p po raz kolejny okazało się, że Ewelka ma " Zdolnego Misia " ;dd mówiłem, że to ogarnę ;p  później troszkę ogarnęliśmy, i Babeczka moja ;dd zaczęła grać w Króla Lwa 2 ;d <lol2> gdybyście słyszeli te komentarze : " to moje zwierzaczki " " szybko kurna bo mnie złapie " < hahah>  poźniej z NFS Carbona ;dd " on ma jakieś super ta a ja nie wiem gdzie się przyciska " ;p, obejrzała jakieś filmiki, posłuchała muzyki ;d i mamy już kolejny film, który kiedyś obejrzymy ;d 

Teraz Ewelka " bajeruje z Angeliną " ;d i krzyczy na tate " przecież masz dałam Ci wafelki " <lol2> ;p 
Dzisiaj jeszcze może się coś wydarzy fajnego ( ja Skarbie pamiętam ;p ♥ ) ale to już napisze w jutrzejszej notce ;p 

Dobranoc ;p 
Ps. Kocham Cię Maleńka ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz