wtorek, 3 lipca 2012

Czwartek (01.12.2011)


Kolejny konkurs już z głowy . ; ) Poszłyśmy na pierwszą lekcję Towaroznawstwo , pouczyłyśmy się jeszcze troche przed konkursem i po 9 pojechałyśmy z Panią Anią do DDZ . Wylosowalam nr stolika "3" , było 9 drużyn wwszyscy starsi od nas ^^ , o 10;15 zaczął się konkurs miałyśmy 20min na rozwiazanie testu skladającego się z 30 pytań (dosyc dobrze nam poszło) pozniej 20minutowa przerwa. W tym czasie komisja poszła sprawdzac testy ,a my mielismy poczestunek i film o anoreksji . Poszłyśmy na korytarz spotkac sie z kolegami ze starej klasy xD ahh nic się nie zmienili ; D Później etap ustny , trafiły nam się trzy najgorsze pytania z 30 . a najlepsze bylo to ,że znalyśmy odpowiedzi na pytania innych a o naszych nie miałysmy bladego pojęcia. No ale w sumie mnie to nie dziwi . Po pierwsze tak jak już wspominałam byłysmy najmlodsze , po drugie nie byłysmy przez nikogo przygotowane w przeciwieństwie do innych drużyn . Po trzecie wkurzał mnie ten gościu co siedział przed Nami (co wypowiadał się tak namiętnie o spermie ) i Nauczycielka ktora podpowiadała ! xD . No ale w nastepnym roku przygotuje Nas Pani pedagog to damy radę ! ; ) Dostałyśmy po dyplomie dla Nas i osobno dla Szkoły oraz drobne upominki : czekolade XD " Słodki mój orzechuu me źródło uśmiechu" , książeczkę o Naszych pięknych górach , mapę z trasami rowerowymi w naszym powiecie ;D (przyda się na wycieczki wakacyjne) , linijkę , długopis , brylok , oraz smyczkę ^^ Ewelut podpierdzilił sobie teczkę xDD No i dostałam fantastyczne rysunki od dziewcząt ♥


Do domciu wróciłam przed 13 , ogarnełam pokój i się położyłam , o 16 przyszła babcia z dziadkiem . Odrobiłam lekcje i teraz zabiorę się za dramę xDD. Jutro nie mamy ANGLIKA ! xDDD
Pozdro Dla Gruchy i Bajcera xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz