wtorek, 3 lipca 2012

Dni dla których warto zyc cd ! (06.02.2011)

KoŚciół xDD
& Park

* Pierwszy dzień był dośc smętny , w kółko jedno i to samo ( modły ,spiewanie)...Jednym slowem Sranie w Banie w Manchattanie xD ... Później zrobiło się bardziej ciekawie ( wpatrywanie sie w dwa sexowne obiekty ahhh i tej jego zapach ;) .. ) Nie Madziu nie mowie tu o naszym "ulubionym" ksiedzu <lol2>Denerwowanie Marczoka ,zamykanie dzwi na jednej z niedzielnych mszy <hahaha> ^^
*  na roratach xDD podczas mszy ^^ Probosz cos nawija i tu nagle jeb , mikrofon mu polecial na dziewczynke <biedactwo>, No i te jego kazanie <lol2> "Takich ludzi trzeba sie bac"
* Albo uwagi ,które dostałysmy od Myszowygląda <brrr> Przez tego konfidenta Małego ;) , No i  co malo go nie skopałam <haha> przez Marczoka ^^
* I w koncu najlepsze xDD  Niedzielna masz , cisza w kosciele i tu nagle Magda wyskakuje z tekstem " Od niej jedzie szczochem"
* Dziadek i renta
* Igor i jednorożec <sikam> :D
* Paweł i Kamil  ;]
* i moglabym tak wymieniac bez konca ;D

" Mroczna niedziela w jesienny wieczór "
To Tylko ja z Madzikiem tak potrafimy <cwaniaczy> ... zamiast do kościółka modlic sie , my poszlysmy na nasze buju ^^ . Ta to jest jednak cos <lol> . A teraz wymienie kilka najwazniejszych rzeczy owego wieczora :
- przestraszenie sie jakiegoś dziadka <wydyziany> to bylo straszne
- spiewanie " To Onaa onaa BS! <sexu> jest napalona ... " Oraaawooo ... " i duzo innych ;D
( Przepraszam tam u góry miało byc darcie mordy na caly Park
- Wdanie sie w gadkę z tajemniczymi kolesiami , ktorzy okazali sie byc moimi znajomymi O,o
- Powrot do domciu i lulilulilaj ;D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* W ParQ jak :
- wracałysmy ze SQl i nasz piekny dialog
Kolgejty : Ee laski Gdzie mieszkacie
MadzQ : W ciemnej dupie
Ja : Ta trza bylo powiedziec ,ze w Betlejem
- Bujalysmy sie na jednej bujawie
- Jak Madzia liczyla drobniaki na moim " KoniQ" i nie mogla sie doliczyc
- Dziadek jak se konia walil na lawce < fuuuj>
- Zbok !!!!
M : Ja pier... jaki ku.as !
E : Gdzie ? ;> !
To tez byly czasy jak wracalysmy ze Szkoly i ten Pedzio sciagal spodnie i trzebal tego swojego malego zarosnietego ....
Albo jak polazl za mna ; /
- Kolesiana z ZameczQ :DD:D
"Ja trenuje boks" hahaha !
i ta Madzi mina ^^
-No i babka xDD,ktora mnie megaa wkurzyla
B : Dziewczyny jak sie nie hustacie to zejdzcie !Wasz czas jest ograniczony
E : A co to juz siedziec nie mozna ?
B : no ale mala by sie chetnie pohustala
E : A co to mowic nie umie? ,wystarczylo poprosic
B :  dobra  ! ja sie nie bede kłocila
E : Pfff i bardzo dobrze , ja nawet nie mam zamiaru
 Ehh patrz co za ludzie zero kultury , chodzmy juz haha bo Nasz czas jest ograniczony
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz