środa, 4 lipca 2012

Dobry wieczór


Czesc Rybeczki ;**

Bardzo sie ciesze ,że czat się tak wszystkim spodobał i chetnie tam piszecie ; ) Dziękuje wszystkim za życzonka ;** A teraz zapraszam mam nadzieje ze do krótkiego opisu dzisiejszego dnia :

Budzik obudził mnie o 5 , bo o tej godzinie miał wstac juz moj tatko . Alee poszlam spac dalej . Przebudzilam sie jak wbil mi do pokoju :D I zaczal chlapac woda , dal mi dzióbka na pozegnanie i wyszedl : ( O 6 ,podjechal po niego kolega,z ktorym jechal mama z Poniem go odprowadzili , a ja dalej poszlam nynac. Wstalam ok 10 , popisalam z Misiaczkiem , ogarnelam sie zjadlam z mamuska sniadanko . Ehhh :( Niee lubie jak taty nie ma w domu zwlaszcza tych pierwszych dni , jest wtedy tak pusto ,  cichoo ... Mama też chodzi taka smutna. Już nie wspomne o Poniu , ktory caly czas lezal taki przybity .Juz wie ,że tato jezdzi co jakis czas i z czasem sie do tego przyzwyczail , jak był mlodszy ciagle lezal przed dzwiami nic nie jadl ; o Jak jakis koles szedl na ulicy to myslal ze to tato . Ahh zwierzaki sa kochane , jak sie do kogos przywiaza to juz tak na zawsze. Tak samo jak Mika psiak moich kuzynek z poprzednich zdjec . Moja ciocia ostatnio pojechala do dziadka do Kanady , a ona przez 3 dni nic nie jadla i nie pila ! nie ruszala sie z miejsca . Ciocia zabrala ja z azylu ...

Później przez cały bozy dzien lezalam u mamuski w pokoju ogladajac tv . Taak mnie wciagnal NGCH ♥ Uwielbiaam ogladac takie programy o roznych ciekawostkach dzis bylo np o Biblii , o wynalazkach archeologicznych ,  nie wiem czy wiecie czy też nie chcialam isc do szkoly archeologicznej ,ale jestem takim typem ,że nie lubie nigdzie jezdzic sama :D Wiec poszlam na organizacje ze znajomymi . W sumiee żałuje , bo robilabym to co mnie ciekawi i uwielbiam. Ale na to też nie narzekam , zwlaszcza że mozna miec ciekawa prace . Może wybiore sie na takowe studia :D w koncu archeologia jest bardzo powiazana z historia ♥ Myslee ,że znajdziecie na blogu juz za jakis czas nowa kategorie ,wlasnie zwiazana z moja pasja .Przyszedł dziadek , pogadalismy zjedlismy ciasto .I znów ogladalam 

Teraz rozmawiam z moim Misiaczkiem i poruszamy bardzo powazne tematy :D Ksiezyc , religia , polityka xDD Kochaam Cięę bardzoo :*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz