środa, 4 lipca 2012


Dobryy wieczoorek :) dodajemyy tutaj z Ewelką ♥ notki  o różnych rzeczach  alee tak sobie pomyślem, że napisze  cos innego :** Sajgoneczkaa moja poszla się kąpać a ja Wam chciałem powiedzieć ze nie wieem jak Ona to robii alee uwielbiaam a nawett bardzoo uwielbiaam spędząc z nią czaas :** jeest po prostuu niesamowitaa :** uwielbiaam patrzeec jaak jee <w szczegolnosci batonika xD> :d i jaak robi lekcyjkii i jaak się uśmiechaa i jaak się bawii kubeczkiem <lol2> jaak mowi <nie wolno> :*;p pisaac z nią jak już lezymyy w lozeczkaach <33 :** mogłbym z nią tak calee dniee i nocee :** Kocham Cię Eweluśkoo mojaa ♥ bardzoo mocznoo :**:) 


Moja najpiękniejszaa :**

Mam dlaa was jeszcze piosenkee ktoraa mi sie kurnaa wrkęciłaa :D 


- Pawełszczaak :**:p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz