środa, 4 lipca 2012

Dragon Ball :D


Czeeść :D Gruchaa chciała zebym coś napisał o Dragon Ballu :D chybaa kazdy z Was to kiedyś oglądał :D musze powiedzieec ze hmm no ja tez oglądałęm zbierałem rozne karty alee teraz jakos niee pamietam ;d wiem ze bardzoo to lubiłem i bym to nawet sobie jeszcze obejrzał ;d  dobra dobraa to zacznee od krotkiegoo opisu ;d

Manga i anime stworzone przez Akirę Toriyamę, luźno oparte na motywach zaczerpniętych z chińskiej powieści Wędrówka na zachód. Manga składa się z 42 tomów + specjalnego tomu wydanego przez autora z okazji rocznicy mówiący o tym jak ojciec Goku (Bardrock) walczy z Chilledem, natomiast anime z 3 serii – Dragon Ball i Dragon Ball Z opartych na mandze, a także Dragon Ball GT, w której tworzeniu Toriyama nie miał wielkiego udziału (tworzył jednak szkice postaci i scenerii). Od 5 kwietnia 2009 roku emitowana była odświeżona wersja serii "Z" (z niewielkimi zmianami) pod tytułem Dragon Ball Kai, lecz nie przedstawiono w niej ostatniej "sagi Buu". Na początku grudnia 2011 roku ukazał się epizod, w którym Bardock uzyskuje poziom Super Saiyan'ina (Saikyo Super Saiyan Secret). Epizod napisany został przez Akirę Toriyamę, a projekt OVA stworzony został przez Naho Ōishi.  


A tutaj mam dla Waas opening :D 


A tutaaj wszytkie smieszned momenty ;D hehe ;d 


Ps. Ewelkaa mowi, że juz nie doda dzisiaj notki, bo musi sie nauczyć do konkursu :) Kocham Cię Skarbiee i juz 3mam kciukii ;**

- Pawełszczaak :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz