wtorek, 3 lipca 2012

Dumna z Sb (25.08.2011)

No i posprztane ;) Ze tak powiem az sie blyszczy ;p
Postanowilam zrobic dzis mamusce niespodzianke i zrobilam kolacje
Reakcja mamy niezastapiona ... Zrobiłam bułkę z twarozkiem i papryczka + sok jagodowy , a na deser kukurydze . Jak powiedziała mamuska "takie cos sie podziwia"
A wiec robcie innym niespodzianki !!!
Jutro kolega taty z pracy przyniesie nam przesylke ;p 
No i  bd kaska a to sie rowna Ewel idzie na zakupy ! ;D i z tego co wiem to sa tam 2 cz Sagi o ludziach swiatła , ktore zostawil jego kolega ( podjarana), sluchawki  i inne pierdoły
A no i tatus wraca za miesiac nie mozemy sie doczekac <33


Tak w ogóle to mam wrażenie ,że sledzi mnie mój sasiad ! ;D
Co nie wychodze z Pongiem na dwor on w tym samym czasie wychodzi z  Abi i idzie za mna
Wczoraj widzialam go z 7razy O_o ( ahaha i 4 razy mowil do mnie siemka )

Jutro ( tzn dzis ) dodam fotki jak byłam mala xDD
a teraz zegnam ;*
Buziii w pynie ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz