środa, 4 lipca 2012

Dzień mojej najswpanialszej Kobietki :**


Witam :** dzisiaj jest dzien mojej Kobietki :** Skarbiee jesteś najcudowniejszą osobą na świecie, piękną, mądrą, wesołą, i z Tobą nigdyy nie można się nudzic :** uwielbiam w Tobie wszystkoo :** Każda chwila spędzona razem z Tobą jest moją najwspanialszą :** Lubiee patrzeec jak wrociisz ze szkolyy i jesz obiadeek, jak robiisz lekcjee, jak mowisz do mniee Gnojkuu i Frajersoniee, jakk smiejeszz siee ze mniee i mowisz zee jestem głuchyy i mam sklerozee :** jak wracaasz z kąpielii i suszyysz i prostujeesz włoskii, jaak maasz takii booski głosik i mowiisz niee wolnoo, jaak juz lezysz w lozeczkuu i taak sexii wyglądaasz w pizamcee :** no doslowniee wszystkoo w Tobie uwielbiaam :** dziękujee Kochaniee za wszystkoo, ze jestees i zawsze będzieesz :** Kochaam Cię bardzoo bardzoo mocno i naprawdee jestees najwspanialszaa Kobietkaa :*** i tylkoo mojąą :*** Zasługujeesz na wszystkoo co najlepszee a jaa zrobiee dla Ciebiee wszystkoo a najważnieszee jest to zebyys bylaa szczęśliwaa :** 

Kocham twoje ładne oczy,
Kocham uśmiech Twój uroczy,
Kocham twoją rączkę białą
Ciebie, Skarbie, kocham całą!
Kocham tylko Ciebie i tego się nie wstydzę, 
jest mi bardzo smutno kiedy Cię nie widzę. 
I tylko Tobie powiem jak mi serce bije, 
tylko Ciebie kocham i dla Ciebie tylko żyję. :***


- Pawełszczak :** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz