środa, 4 lipca 2012

Emm no ten ...


Siema Siema ! xD

Tak tak wiem teskniliscie za mna bardzo , no ale cuż :szkoła ,zaliczanie ,brak czasu , obowiązki Prosciej mówiąc : sranie w banie ...Co prawda ostatnio na blogu po dłuższym czasie zaczeła się udzielac moja Mordka , ale ja wiem ,że Wy i tak wolicie moje noteczki <skromny> Tak wglee to mam dla Was newsa : Pawełszczak ma do nadrobienia 75notek xD Tak to jest jak sie zaklada z Ewelutem <hyhyhy> bedziesz mial nauczke na przyszlosc ;p 

Jestem już tym wszystkim powoli wykonczona ! No kurna ile można ;> ? Jak zwykle czerwiec to najgorszy czas w szkole - zaliczanie zaległych sprawdzianów , poprawianie ocen , latanie za nauczycielami ,którzy czesto sobie leca w kulki ! Ahhh mam nadzieje ,że do wakacji szybko zleci . Jutro wieczorkiem lub w sobote rano ma przyjechac tatko <cieszy_nektaryne> A to oznacza - zero nudy w domu , juz sie doczekac nie moge xD Jutro jajko z niecierpliwosci zniose .

Przez czas mojej nieobecnosci nic ciekawego sie nie wydarzyło w kolko jedno i to samo . Przybyło mi pare nowych rzeczy w szafie , ale to zobaczycie juz na fotkach . Ostatnio ogladalam rownież megasna drame ktora przedstawie Wam w nastepnej notce .






Dobra biore się za geo ; ) Zajrze tu jeszcze później

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz