wtorek, 3 lipca 2012

Hah nom i dzisiaj wraca również mój Kochany Przyjaciel Krzysio <333
z którym jestem pokłócona :( ( tzn juz sie na Cb nie gniewam )
Takze mam nadzieje ze mi wybaczysz moje nieznośne zachowanie ... <prosi>

Tak sobie teraz leże i rozmyślam co ja bym bez Was zrobiła
Tzn bez  Pati , Madzi i Cb Krzysiu
Jesteście najwspanialsi pod słońcem <3
Zawsze mnie rozumiecie , pocieszacie
wspieracie , jestescie w trudnych chwilach
Kocham Was bardzo <333
Dziękuje Wam za każdą chwilę spedzona razem
za przemegasne wspomnienia;))
I za to ,że jesteście ;*

A o to kilka z tych wspomnien ;)

Pati :
- przemegasne wieczorne rozmowy na gg :D:D
- tance i karaoke u Babla na dzialce
- wypady na jezioro ( wiesz o czym mowie ) :)
- wtopa w spozywczaku ( jajka ) haha
- wyglupy na czacie
- przebieranki
-teatrzyki
- akcje na 7-mie
- ...

MadzQ :
- haha no to na poczatek wspomnienia z wycieczek i szkoly
- rozmowa o Pandzie :D:D ( wiesz o czym mowie )
- filmiki i sesje
- przygody w kosciele(uwagi , PAweł ,Kamil , Igor , marczok ,szczoch)
- Park , bujawy ,zbok ( darcie mordy )
-jeziorko
-wypady do DDZ
- sanki ! ( haha bo samochód nas zaraz .... )
- DZMini ,zielony itp
- Sylwek :D ( warcaby , krokiety i barszczyk)
- WOŚP
- Brunetki , Blondynki
- ...

Krzysio :
-wypady na działke ( tulipany :D )
- akcja z autografem
- herbatka
-Twoje opowiesci
-nasze kłotnie
- akcja z jagodzianka
- mandarynki !!!
- spacerki z Szablem
- rozmowy na gadu
- ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz