poniedziałek, 30 lipca 2012

Hanazakari no Kimitachi e

Jakiś miesiąc temu oglądałam moją drugą dramę o której zupełnie zapomniałam napisać jeszcze na starym blogu ;p Sprzątając w pokoju natchnęłam się na pewną kartkę z moimi zapiskami dotyczącymi śmiesznych akcji i tekstów .

Akcja ma miejsce w Japonii, w szkole średniej Osaka. Ashiya Mizuki przylatuje z Ameryki i udając chłopaka w szkole dla panów próbuje sprawić by Sano - dawniejszy wybitny skoczek wzwyż ponownie zaczął skakać po kontuzji, która jak się okazuje nie powstałaby, gdyby owy mężczyzna w przeszłości nie uratował Ashiya'i przed bandziorami przepłacając tym samym uszkodzenie ścięgna. Podczas wypełniania tej misji Ashiya'i towarzyszą powoli odkrywa, że darzy Sano uczuciem, co z czasem zostaje odwzajemnione. W tej historii przewija się wiele postaci, które zmieniają się pod pozytywnym wpływem Ashiy'i .Przedziwne przygody, te smutne jak i wesołe sprawiają, że każdy znajdzie tu coś dla siebie

Pamiętam tą zaciętą walkę pomiędzy dormitoriami xD - i ich przegenialne wynalazki
Ten taki mięśniak i jego - "Baby!" 
Rozwalał mnie przywódca dormitorium artystów - Oskar <hahaha>
 Nukatsa i taniec na stole
" Kupa też się potrafi zapalić"

Musicie to obejrzeć - mnie osobiście bardzo się podobała i polecam każdemu, kto lubi tego typu seriale zwłaszcza na nudne przybijające popołudnia - pełna śmiechowych i pozytywnych akcji !

Obejrzeć możecie na love-drama.pl 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz