środa, 4 lipca 2012

Hej :)


Dzień doberek :) dzisiejszy dzień zaczał się bardzo miło, wstaliśmy z Ewelką jakoś przed 7 troszku popisaliśmy, przygotowaliśmy się do szkoły i wyszliśmy ;* 

Ty jesteś mych snów cudownych tematem. Ty jesteś dla mnie całym światem. Ty jesteś prawdziwym moim nadchnieniem , a w trudnych chwilach pocieszeniem. Swą przyszłość chciałbym związać z Tobą, bo Ty jesteś dla mnie najważniejsza na świecię osobą ! ;* ♥ Kocham Cię ! 


Wróciliśmy ze szkoły prawie o tej samej godzinie ;p zjedliśmy obiadek i zaczeliśmy skajpowac ;p Żonka moja mi opowiedziała jak tam bylo , i że zaliczyła fizyke na piąteczke ;d wczoraj robiła gotowca i się bała ze sie nie uda ;d a nie mowiłem? ;d z religii miała sprawdzian i napisała wszystko i tez na pewno będzie pieć ;* tez wczoraj robiła ściągi ;d ojj Ty Cwaniaczku moj ;*  a tak wgle :D wczoraj hehehe ;d Sajgoneczka moja zrobiła sobie budyń ;d ale coś jej nie wyszedł i go nie zjadła ;d ahahhaa ;d część wlała do kubeczka po jogurcie a reszte poszła do kuchni i pozmywała żeby nie było widac że nie zjadła :D ojj Ty ;p wieczorek tez bardzo miło spędziliśmy ;* juz nie moge się doczekać ;* wiesz Skarbie czego ;* 

A teraz  zabrałem się za referat z geografi dla mojego Skarbka i myślę, że juz chyba skonczyłem ;d oby było dobrze ;p a Ewelka była z Pondziasem niedawno wróciła i wzięłą się za nauke ;* wszystko szybko ogarnie i cos mi się wydaję ze ten wieczorek bedzie tak wspaniały jak każdy razem ;* KOCHAM CIĘ ;* ♥


Ps:  ` Jesteś dla mnie jak miodek dla Kubusia Puchatka, ciągle mi mało ! ` ;* ♥

- Pawełszczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz