wtorek, 3 lipca 2012

I po badaniach (30.08.2011)

Jak już wiecie byłam dzisiaj na badaniach ( nic strasznego ) Tylko ta głupia niemiła pielęgniarka . Zapytałam ją tylko ile razy bd mnie kuła , a ona do mnie z mordą ,że jeszcze gorsze rzeczy w zyciu mnie czekaja " Ty kobieto bedziesz rodzic "  Cwaniara jedna <pfff>
WYNIKI JUTRO O 12 ;p  Mam nadzieje ,że jest wszystko ok . A własnie musze Wam powiedziec ,ze jak na terazniejsza chwile boli mnie juz duzo mniej ;) .
Jutro ostatni dzien wakacji i bardzo chcialabym go spedzic z Grucha ,ale wszystko zalezy od brzucha. Do szkoły mam juz wszystko mamuska kupila mi dzis zeszysty ( bardzo mi sie podobaja ) . W ti.vi ogladam Plotkare , ktora kiedys polecała mi A.D 
Nie jest zła ;pp
A już 8 listopada w Łodzi Koncert Marsów !
Kurczeee ja chce do Łodzi ! xD 
Ciekawa jestem czy sa jeszcze jakies bilety ( juz mialam na nich pojechac z Olka rok temu i nie pojechałysmy , a teraz żałujemy )





Uwielbiam uwielbiam uwielbiam uwielbiam uwielbiam uwielbiam uwielbiam  
Pfff co ja gadam KOCHAM ICH ! <3

                                                                           Tą piosenke moge sluchac godzinami !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz