środa, 4 lipca 2012

Ilee jeszcze ? :( || Polska-Grecja


Witam Was Kochani ♥

soraja za ostatnie dwa dni nieobecności, obiecałam Wam notki , a tu dupa brak internetu na laptopie ;oAle spoko spoko wszystko ładnie dzisiaj postaram się nadrobic.


Wczorajszy dzień zaczął się dosc wczesnie - o 5.10 mamuska wbiła mi do pokoju , pokremowac sb raczki no i czujna Ewel się przebudziła ... Noo aleee jakos po dlugim czasie udalo mi sie zasnac co prawda nie na dlugo ,bo mój mały Przydupasek wiercił sie na wyrku *mowa oczywiscie o Pondzasu* już se tam kurna nie myslcie ! xD Później poranny spacerek i skypowanie z Dziubeczkiem <muahh_muaah> Przyszła też babcia ♥ z Uwaga Uwaga ... Tym co Ewel lubi najbardziej .... A mianowicie ? No jasne ,że z Pierożkami <mhhhhm>

Ogarnełam w domu : naczynia z rytmami eski <jeeahh> , odkurzanko ... Wglee to musze Wam powiedziec ,że to jest niesprawiedliwe . Pfff ! Ewel zapiernicza z odkurzaczem ,a ten se siedzi na tyłeczQ <nie_wolno> U Nas w domku bedzie podzial na obowiazki ojj tak <hyhyhy> No i ten sprawami finansowymi również bede zajmowala się JA ! Nooo bo ten : My kobiety jesteśmy bardziej oszczedne , nie wydajemy kasiury na jakies tam pierdolyy ... Anii troszq xD

Poszłam po mamuske i się zaczeło .....

Czekam

Czekam

Czekaam

O  18 długo wyczekiwany przez kibiców mecz Polska - Grecja

Jak dla mnie nie było zbyt wielu emocji ... No ale każdy ma inne zdanie : ) Lewandowski udowodnił swój ogromny talent, a Tytoń został wielkim bohaterem , kiedy już wydawało się ze szansa na utrzymanie remisu jest niemal zerowa. Dwie czerwone kartki , Dwie bramki - szkoda , że z naszej strony tylko jedna z nich . Nieuznany gol dla Greków *w sumie slusznie bo był spalony  ... cale szczescie ! * Zejscie Wojciecha było fatalna sprawa , ale dało to szance na wykazanie się Tytoniowi. Ale i tak szkoda mi Szczesnego , ktory nie zagra w meczu z Rosją

20;45 Rosja -Czechy

I tu już dużo wiecej emocji ,ale nie chce mi się opisywac meczu , bo to już działka Pawełszczaka , mam nadzieje ,że wybaczycie mu kolejna nieobecnosc na blogu , ale znów siła wyższa - BRAK INTERNETU
Rosja będzie ciężkim rywalem, rozbili Czechów 4:1, będziemy musieli dać z siebie wszystko! I tym razem niech Franek Smuda nie boi się zmienić piłkarzy, kiedy Ci ledwo dyszą na boisku ;p


I znów dlugie wyczekiwaniee

Truskawki

Rodzina Zastepcza

Kiepscy

No i położylam się do łóżka

1;15 !!!! xDDDD Najbardziej wyczekiwany moment tego tygodnia - powrót taty . Mojaa radosc siegała zenitu . Już myslalam ze sie nie doczekam , a jednak ! Wrócił opalony jak Murzynek  : ) Pongo jak zwykle zaczal wariowac . No ale powaznie stesknilam się za Nim bardzo ,zreszta nie tylko ja ! No i wreszcie cała czwóreczka w komplecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz