środa, 4 lipca 2012

Imieniny dziadka


Siemaneczko Rybeczki ♥

Miały byc wczoraj jeszcze cztery notki , ale nie mogłam się później zalogowac na bloga ... Ostatnio wglee się tu dzieją dziwne rzeczy : Nie moge dodawac kilku zdj naraz , te z telefonu i z aparatu musze najpierw zmniejszac ... Filmiki z yt , też się wczoraj nie chcialy dodac wiec zmuszona byłam do wstawienia hiperłacza

Wiec jak już wczoraj pisałam przed wyjsciem , pojechałam z rodzicami do babci na obiad , świetowac imieniny Dziadka Jasia : ) Obiad jak zwykle pychaa , ajj ten rosół . No i był Armani Miałam wczoraj tak zesputy humor , ale w tym towarzystwie nie dało się nie smiac . Po obiedzie chwila odpoczynku - Z rodzicami obczailismy "Sudecka" , program o Naszej gminie . Szkoda , że my nie mamy takiego kanału u siebie , bo fajnie jest wiedziec co się dzieje w miescie xD Co prawda można obejrzec w telewizji , no ale nie zawsze chce się wchodzic i szukac .

Do prezentów imieninowych dorzuciliśmy dziadkowi - płytę z kabaretami o piłce nożnej . Trwał on ponad 2h , niektóre kabarety kiszka ,ale wiekszosc rozbawiała Nas do łez - szczególnie babcie . Zaś ciocia przy nich zasnęła . Ja podczas tych nudniejszych wychodziłam polezec na balkon poobserwowac "stare kwadraty". Dziadkowie maja piekny widok na góry ... Oczywiście towarzyszył mi Pongo , który jest wniebowziety , gdy może wystawic łepetyne za barierki - u Nas w domu nie ma takiej możłiwości bo mamy zabudowany balkon

I tak jakoś zleciało ... Nie obyło się też bez łakoci : O Ajj ta babcia Delicje , cukierasy , sałatki itp itd . A ja mam zamiar zrzucic te 3/4 kg do mojej wymarzonej 40 :) Ale nie ma od dzisiaj się bierzemy x.x Ja rodzice i Pawcio też ♥


Dziadek wierny kibic !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz