środa, 4 lipca 2012

Każdego dnia pragnę Cię coraz bardziej ;*


Witajcie ;d wczorajszy wieczorek z moją Ukochaną Kobietką taki sobie ! :( jak tam wgle moglas pomyslec ?! ;* ale wszystko jest miedzy Nami wspaniale i juz tak zostanie ;* 


Widzicie te najpiękniejsze oczka na świecie? - bo ja tak ;* każdego dnia ;* ♥

`Kiedys gdy Cie zobaczylem, to o Tobie tylko snilem ;* Twoja postac choc niesmiala, bardzo mi sie spodobala. Twoje usta, oczy, wlosy - maja w sobie urok mocy! Moze bzdury napisalem, lecz sie w Tobie zakochalem. ` ;*** ♥♥

Dzisiaj wstaliśmy po 7 ;* troszke się Nam przysnęło ;p szybko się ogarneliśmy i ja ruszylem do szkoly a Ewelka najpierw z wyszła z Pongiem po Grusze i dopiero do szkoly ;p w szkole jakos zlecialo ;p Żonka moja mowila ze bylo tak sobie ;p dostala dwojeczke z niemieckiego jako jedyna no prawie, a cala reszta jedyneczki ;p wiec Skarbie jestem dumny ;* pisala sprawdzian z ti i napisala wsio ;* a inne lekcje tez jakos zlecialy ;*

Wrociliśmy ze szkoly zjedlismy obiadki ;p znaczy Ewelka zjadla bo ja kurna musiałem czekac ;d zaczelismy skajpowac i tak sobie konwersujemy ;* wgle ;d nie ma to jak rozmawiac o hmm jakby to ujać " kupcianiu " ;d o ochalywaniu pupki wodą xD no kurna tylko My tak mozemy ;d ;** teraz Kobietka moja je truskaweczki i ogląda PM ;d 

Mam nadzieje ze ten wieczorek bedzie lepsiejszy ;** na pewno tak bedzie ;*

  

KOCHAM CIĘ ! ;** ♥

- Pawełszczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz