środa, 4 lipca 2012

Leniuchowanie


Ooo rany , normalnie nic mi sie nie chce . Mialam w planie dodac tylee notek . No i dupaa * jak ja to mowie dupa z krostami* Grrr . Nie lubie takich dni , siedziii na dupieee nic  nie zrobi , gapi sie w ten telewizor . No ale dobra juz nie marudze .

Caly weekend bez Pawełszczaka :( jakis koszmar normalnie . Wkurza mnie już ten jego internet ! Podziwiam go za tą cierpliwosc , bo ja to bym chyba wypierniczyła cały modem na zbityy ryj ... Wglee kłocimy sie tylko przez to . No ale już nie bede taka w koncu to nie jego wina ! Kocham Cię GnojQ i zrób z Tym cos bo mnie aż nosiii bez Cb : (

Jutro znowu szkoła ... Ehhh czemu weekend nie może trwac chociaz o ten 1 dni dłużej . W Tygodniu mamy 7 dni i powinni zrobic ze 4 dni szkoly , 3 wolnego , już bym sie poswieciła ... Wglee niech mnie ktos jutro spróbuje zapytac na lekcje to nie recze za siebie ! Nic nie umiem tzn na polskim zawsze sie cos powie . No ale geografia z TuptuSiem , to jakis koszmar o czym on wglee na tych lekcja gada jakies Rowy , Less'y . Masakraa , ostatnio mielismy takie skojarzenia ,że polowa klasy ryła , w tym oczywiscie ja , a ten jeszcze sie gapił w nasza strone jak zawsze zreszta , to az mi głupioo sie robiło .. Tesknie za Panem P. u niego geo to był cud miód *gruszeczka* i orzeszki ...

Zapomniałam Wam wspomniec ,że inteligent AdaŚ ,zgłosił mnie *a dokladniej moje zdj* do jakiegos konkursu ; o , nic wiecej mi nie che powiedziec wiem tylko tyle ze jak na razie prowadze <hahaha> Ciekawee bardzo . No alee pozyjemy zobaczymy co on tam wykabinował . Coś czuje ze w ta sprawe jest rowniez zamieszana Iza , *tak tak Izuś o Tb mówie* dziwnie się zachowuje na skypie :D


Także tego maciee mojego ryjka niewyjsciowego . ;p
Kurnaa wkurza mnie ten napis na dole !
I tak wglee to trza by było sie wybrac do fryzjera podciac grzywee .
Szkodaa ,że nie ma mojego ulubionego K , on zawsze wie co zrobic z moimi wlosami
no alee może jeszcze kiedys wroci .
A jak już mowimy o wlasach . Too co to jest za cholerne dziadostwo !
Tłuściii i wywijaa sie na wszystkie strony ; / Raz sa proste raz krecone
niech sie zastanowia a nie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz