środa, 4 lipca 2012

Leniuszek


Witam ;*
Dopadł mnie dziś masakryczny leń doslownie nic mi się nie chce robic , odkąd wróciłam ze szkoły cały czas marudze i marudze . Alee mówie trzeba się ogarnac .

Dzisiejsze lekcje mineły nawet nawet na TI ,znów robilismy zadania na kompie dostąlam +4 ; p , a za tydzien bd robic o gloszenia o otwarciu różnych sklepów klubów itp . Mi się trafił Klub sportowy xD . Zamiast Po ,była majcaa ,no ale mineła bez żadnych nerwów ani stresów :D . W czwartek mamy kartkówke ; / Wglee teraz nastąpiła falaa samych sprawdzianów i kartkówek . Noo powaliło ich coś . Na historii i niemcu tez w miare . No i ostatnie dwie ekonomie , na pierwszej powtórzenie na drugiej sprawdzian . CoŚ tam sie niby napisało , a no i dostalismy z Pawełszczaczkiem 5 za zadanie ♥

Po powrocie , szykowałam kolejny projekt-niespodzianke , zmiany zobaczycie tak mysle piątek / sobota

Wglee mialam nie jesc slodyczy ! A tu rodzice nakupowlai pistacjee , batony , ciastka ,ptysiee No to Ewelus sie troszQ skusił ,ale od jutra zerooo ! I nie to nie jest zadne odchudzanie ;p , tylko po prostu zaczynam prowadzic zdrowy tryb zycia <lol2> Maciee mnie pilnowac !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz