środa, 4 lipca 2012

Mam swojaa kategoriee :D


Dzieen dobry wieczoor :D Ewelkaa mojaa napisała pięknee noteczkii :** <skromny> :** muszee przyznaac ze kurnaa nie wierzyłem, ze uda Ci sieee otworzyc tegoo tymbarkaa :DD jestem dumnyy ;p alee w sumiee to z tej przegraneej tez sie cieszee :D :** i ahahahahahahahhahahaha "sloneczko spiewaa niee!" "kameleon, kameleon niee!" ojj Skarbiee jak widzee ze bierzeesz szklaneczkee albo kubeek to juzz siee boje :DD :** a jaa tradycyjniee mam dlaa was zdjąteczkaa :D oczywiściee jak zawszee wszystkiee bardzo ladnee :** ii dziękujee Skarbiee ze wspaniałyy dzioneek :** uwielbiaam z Tobąą spedzac czas :**  Koocham Cięę mocnoo :** Sajgoneczkoo mojaa :* ♥ wlasniee powinno być jakiees świętoo Sajgoneczkii :D jestt swiętoo Pączusiaa to Sajgoneczkii tez :DD :**  

Ślicznee :**

Pięknee :**

Booskiee :**

hehe Ziewaaa :DD

Myślii :**;p

"Gdzie jest moj zeszyt?" :DD

mmmm :**

Języczeek :D

ahaha :D otwieraniee dlugopisem tymbarkaa :D

No dałaa rade i otworzyłaa :*:p

Ćwiczenaia z pileczkaa :DD

- PąączuŚ :** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz