wtorek, 3 lipca 2012

Nananananana ;D (31.11.2011)


No dziś mam troche wolnego , to opisze Wam jak spędziłam święta ; ) . Jak już wspominałam na Wigilii byłam u babuszek moich kochanych ; ) .Najpierw u Eli podzielilismy się wszyscy ładnie opłateczkiem , zasiedliśmy do stołu Ewelut wypił tylko barszczyk i zjadł mase pierożków <mniam> . Później babcia wysłała młodsze kuzynki pod choinkę . O_____o o rany tyle prezentów to jeszcze nie dostałam jednego dnia xD . Później poszliśmy do Heni i znów to samo opłatek , barszczyk i pierożki , prezenty ... Ale atrakcją wieczoru były kabarety i nawalanie się w wujaszkiem ;D <lubie to>. Po powrocie do domu Pondzas wdrapał się pod choinkę xD i powyciąggał dla wszystkich prezenty .No jak już mnie tak strasznie wszyscy wypytują co dostałam pod choinkę a ja nie lubie sie chwalic no ale dla  Was zrobię  wyjątek .
Od rodziców dostałam Nowy telefon ! ;D <cieszy_nektaryne> no i Ptasie Mleczko
A od reszty: różnego rodzaju słodycze, kosmetyki , perfumy , prostownice , ubrania ,kaskę < no już ją prawie całą wydalam <nieoszczędna> alee o tym później > Aaa no i taką wielką wspólną paczkę dla mnie i rodziców od dziadka z Canady <uhuhuh> Zaszaleli .

Pierwszy dzień Świąt
spędziliśmy u babci Heni , był pyszny obiadek i ciachaaa <ojj wszystkie spróbowalam> . Obejrzałam Familiadę wypiłam kawkę i zmyłam się ; D Tak wiem nieładnie ; p alee oni się na mnie nie gniewają. Wybyłam na spotkanie z Gruszą ♥ I już nigdy nie bede chodziła sama parkiem ! Dopadło mnie czterech kolesi O_o Jeden był taki nachalny że o matko i córko . No ale jakoś im zwiałam . Poszłyśmy do mnie ,a później do Kościoła ;D Jak zwykle musiałyśmy czekac godzine do mszy alee z Nami to normalka xD . Później wróciłam i obejrzałam z rodzicami Geneze Planety Małp . Genialny film polecam ^^
Drugi dzień świąt
Spędziliśmy u babci Eli < ale Ci dziadkowie Nas kochają ; )  > . Tym razem było Nas troszQ więcej niż w Wigilię , bo była jeszcze ciocia Andzia z wujkiem Andrzejem ^^ . Zjedliśmy obiad , później ja cały czas siedziałam i się nudziłam ,bo Nikolka oglądała bajki , a Emilka wyszła na dwór zanim przyszlismy ;p . A niee sorry głaskałam Mikę . I ciąglee brechtałam . Przypominały mi się akcje z Bartników Moja babcia z nożem , "Agnieszka dzwon po policje" Myslałam,że już tam nie wytrzymam. No i opowiesci babci " słuchajciee ja to zrobiłam szwagra Romana w konia mialam butelke po wodce taka ładną z Canady i wlalam tam najtansza Polską wódkę z Biedronki! <ahaha> . Ładnie zapakowalam i pojechałam do nich . Mówie Romkowi spróbuj jaka dobra. :D a on Aaa no Elciaa to jest wódka ! nie to co ta naszaa ;D Pysznaa mmm i nie drapie po gardle" Ahahaha xD No i te teksty ! " Papierosy to nie wlosy na cipce nie rosną" . Uhhhh działo się działo . Później wróciła Emilka i poszłyśmy pograc tzn kto grał ten grał xD . Ja tam wolałam popisac eski z Dziubaskiem ♥ Porobiłam kilka fotek ,ale to wrzuce jak zrzuce z fona . Ahahah no i zapomniałam Wam powiedziec ;D Siedzimyy tak siedzimyy i przychodzi Emilka do pokoju z rozwalonym kozakiem <ahaha> . Później wyszlam z nią i z Mika na dwór i też założyła te butyy jak ktos przechodził to stawała w miejscu , zeby nie bylo widac ze podeszwa jej odpada ! <lol2>  Ahh i te jej opowiesci o Pedofilu Krzysiu , dobrze ,że dziadek zadzwonił bo bym sie tam chyba posikala ze smiechu . Mówił zebym poszła w strone samochodu bo rodzice poszli po Ponia i juz wracamy xD . W domu tradycyjnie obejrzelismy Filma " Mój przyjaciel Delfin" Również polecam .

Tak mi minęły święta ... Szkoda tylko ,że nie było śniegu !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz