wtorek, 3 lipca 2012

Nie wiem czy mogę tak bez pytania ale co tam :** (05.01.2012)


Kochanie :** <skromny> Jesteś dla mnie całym światem, cały czas o Tobie myśle i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie :** Ja też nie mogę się już doczekac naszych wspólnych wakacji i aż w koncu będę mógł być z Tobą :* Bardzo się cieszę, że miedzy nami znowu wszystko się układa i oby tak już zostało na zawsze :** Bardzo Cię Kocham Żonkoo moja, dziękuje Ci, że jesteś ze mną cały czas :** Już za 13 dni będzie nasza piąta miesiącznica :** Dziękuje, że tyle ze mną wytrzymałas :** Już nie moge się doczekać aż w koncu Cię będę mógł przytulić, pocałować po prostu być przy Tobie i spędzać z Tobą każdą chwile :** Kocham spędzać z Tobą wieczorki szczególnie te na skajpajku :** Uwielbiam patrzeć na Twoje cudowne oczka, nosek i uśmiech, szczególnie jak się zawstydzasz :** Uwielbiam Twoje boskie ciało ale nie będę pisał dokładnie co bo to tylko dla mnie :** Wszyscy mogą mi tylko zazdrościć, że jestem z taką wspaniałą kobietą jak Ty :** Kocham Cię Ewelinkoo :** 

- Pawełszczak :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz