środa, 4 lipca 2012

Nie zakladam się więcej ;pp


Dobry wieczoor :D kurna kurna kurnaa :D przegrałem trzecii zaklaad z moją Ewelutką ♥ tym razeem zalozylismyy sie o to ze jutroo będziee jej szcześliwy numerek ii ! nie lubie liczby 16 ! jakby nie mogłoo byc 21 :DD zalozylismyy sie o 50 buziaczkoow :D (to juz zrobionee :*;p) o duzee Frugoo :D i o ! 15 notek na blogaa :D cos czujee ze będee musiaał wszystkie napisaac :D ale myślee ze dam rade ;p zacznee od notki takiej ogolneej :D znaczy Ewelka ♥ pozniej Wam opiszee co się działoo w szkolee a ja tak tylkoo dzionek :D wstałaa sobiee o 6 coss ;p zamiast mnie obudzić to sobiee lezałaa :D poszlaa siee troszkuu ogarnąc :D i poszlaa do szkolyy :d jak wrocilaa do domkuu pewniee zrobilaa siusiuu :D i zjadłąa pysznyy obiadek :D i taak sobiee troszkuu zaczeliśmyy skajpowac :d troszkuu pomarudziłaa ze siee jej nic nie chcee alee potanczyłaa wypiłaa kawkee i wzięlaa sie za lekcjee :d uczyy siee od 18 ;O dlugasniee ;d i tak dostaniee 5 ;p a terazz sobiee siedzimy i Sajgoneczka mojaa robii sobie sciągii na matmee ;p bardzo ladniee :D pochwalaam :d to jaa sie bioree za resztee notek w koncu zaklaad to zaklaad :**:p aaa i mam jeszcze paree zdjąteek dla Was :DD


Hehe z Pongieem :D 


Pięknaa mojaa :** ♥


Słodziakii xDD 

- Pawełszczaak :**:p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz