środa, 4 lipca 2012

Niedziela od 14 coś :D


Witajcie ;d jak mnie tu dawno nie bylo ;d ohooh ;d widze Zonka moja dodaje piekne zdjęcia i noteczki ;d miło ;d ja Ciebie tez Kocham ;* oj tam oj tam z tym OBrazalskim ;p dzisiejszy dzionek od 14 bardzo udany ale kurcze od 4 dni boli mnie brzuch :( no ale teraz jest lepiej i z Ewelką tez jest lepiej i oby tak juz bylo ;*:) popisalismy troszke sie po cmokalismy po smialismy ;d przyszedł do Ewelki dziadek ;d a pozniej jego brat Maniek bez zony <hahaha>  ;d hehehehe ;d co tam sie dzialo ;d bylo fajnie ;d oglądali siatkowke ;d i kurna Polki przegrały ;p lee ;d teraz sobie skajpujemy i mam nadzieje na miłutki wieczorek ;d a notki sportowe dodam pozniej jakos ;d ale dodam spokojnie ;d wiem ze sie steskniliscie ;d Pozdrowionka ;d tak wgle tak wgle ! to ja Wam mowiłem jaką ja mam oszczędną Żoneczke ?! ohohoh ;d jestem dumny ;d chciała sobie kupic pierniczki ale byly po 5:99 wiec postanowila kupic sobie inne 3 rzeczy za 6. iles tam ;d normalnie jestem dumny bardzo ;d a i jeszcze nie wiadomo co się stalo się z Gołąbczakiem Gustawiem Juniorem ;d albo odleciał albo kurna spadł ;d mysle ze to 1 ;d a i jeszcze ;p ahahah ;d na obiad Ewelka moja miała dwa skrzydełka mizerie i ziemniaczki ;d noi rosołek ;d a teraz wacha kremik i pewnie bedzie smarowała rączki ;d ZGADŁEM ;D JEA ;D 


- Pawełszczak ;d 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz