wtorek, 3 lipca 2012

Niedziela rano :D ( 05.02. 2012 )


Witaam :D dzisiaj Ewelka wstałaa sobie przed 11 :D miałeem ją budzic o 9 alee tak jakoos mi sie przysneeło :D toszkee posprzątała, zjadłaa obiadek i sobiee terazz skajpujemyy :**;p owczywiściee nie obyłoo się bez smiesznychh tekstoow :D "Eweluss ma kotlecika mielonego nanana" ahahah :D  resztee Wam napiszee Eweluss wieczorkieem :DD Koocham ♥ :** ooo jeszczee siee wam pochwalee mojaa wlasnee kolysankaa :D:D <skromny> jestt to moja pierwszaa takaa wiec sie prosze nie smiac :D 
"Śpij juz moj Skarbeczku zamknij swoje oczkaa  moze Cię odwiedzi żabka albo foczkaa  wiem ze bys wolałaa zobaczycc szympansaa alee no too dzisiaj tez jest wielkaa szansaa  niee moge siee doczekaac naszeej wspolneej nockii  i jak Ci opowieem wszystkie dobranockii  chodzz jestem dalekoo chciałbyym byc przy Tobiee  polozyć siee obok i miec Cię przy sobiee  :***"   mam jeszczee kilkaa foteek Ewelinki dlaa was :**:p

Ewelus je ryż :D

Ewelus je mandarynkee :D

I teraaz najpiękniszee oczkaa na świeciee :**

- Pawełszczaczek ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz