wtorek, 3 lipca 2012

Niedziela (11.09.2011)


Ale jestem niewyspana ! xD Nie ma to jak polozyc sie spac przed 3 i zostac obudzonym ok 5. esem od Patryski ;p " Ewelus Ewelus mam nadzieje ze Cie  obudze , masz byc o 9 na gadu obowiazkwo , jak Cie nie bedzie to Ci skopie dupsko ! taa dobry tyłek nie jest zły ! Pamietaj 9;00 na gadu ! . Pa ;* "  No i kurna wchodze o tej 9;00 na gadu ,a @ nie ma ;p weszla ok 10 Noo myslalam ze ja ..... ;) . nom ale opłacało sie tyle czekac , zwlaszcza ze nie rozmawialam z nia juz bardzo dlugo. Poplotkowalysmy troszq jak to my , no i nie obylo sie bez durnowatych dialogow (+18) wiec nie dodam ^^ . No i dowiedziałam sie ze zobacze ja dopiero w listopadzie < grrr > no ale jakos wytrzymam ( nie mam innego wyjscia ) Pogoda jest dzis przemegasna oby tak dalej ;D
Lekcje juz zrobione ;) Pozniej sie jeszcze troszq poucze z histy i matmy ;p Zmienili nam troszQ plan na poniedzialek ale mysle ze na lepsze .
1. religia
2. j.polski
3. fizyka
4. matma
5. geo
6 . hista

A no i nie wiem czy Wam wspominałam ze mam 2 maniaków na punkcie Japonii ? ;> No i mi tez zaczynaja sie wkrecac te piosenki , styl i wglee . Nawet snilo mi sie dzis ze razem z Madzia pracowalysmy w jakims japonskim butiku ;D w mega przypalowych kieckach ^^ ale lepsze to niz Trójkacik z Ksiedzem Ł i M ;D <hahaha>

Ale Grucha pamietaj za 4 lata lecimy do Japonii ;D Pogodzimy An Cafe , wybierzemy sie na koncert Gazeciaków . A jak bedzie  tsunami to zbudujemy tratwe ! ;D

A co do koncertów to cały czas sie zastanawiam nad koncertem Marsów w Łodzi ...




Ubóstwiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz