niedziela, 15 lipca 2012

Niedziela ;)

Ahh kolejny udany dzień z moim Skarbkiem ;* z resztą jak wszystkie z Tobą ;* jak zawsze spróbuję go Wam opisać ;)

Tak jak Ewelka pisała wcześniej, wstałem jakoś przed 12 <skromny> ;p troszkę rano popisaliśmy, opowiedziałem Ewelce mój sen i się okazało, że ona miała wcześniej bardzo podobny ;p wgle to ostatnio zaczęliśmy robić dokładnie to samo ;d ahh jesteśmy sobie przeznaczeni ;* ;p

Później Żonka moja poszła na obiadek, miała dzisiaj ziemniaczki, dorsza i fasolke ;p <mniam> i zaczeliśmy sobie skypować ;p Ewelka wzięła się za przerabianie zdjęć, dodawanie notek ogólnie to był kolejny pracowity dzień ;* ale postanowiliśmy obejrzeć film ;p i teraz uwaga ;p przed oglądaniem Ewelka znalazła tego wirusa ! wiem Skarbie, wiem, że to ja mówiłem żebyś kliknęła ale pojawiło się to jeszcze raz ;p dobrze, że teraz już umiała to szybko naprawić ;p <przepraszam> ;p a ten wirus wygląda tak :



I zaczęliśmy oglądać film ;* ale o nim napisze już w następnej notce ;p 

Teraz sobie siedzimy i odpoczywamy ;p 

Skarbie, wiesz, że Cie bardzo kocham? ;**


Najpiękniejsza ♥

- Pawełszczak




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz